Gå til innhold

Han har vel kommet over meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en mann i halvannet år. Jeg elsket han mye, men forholdet var turbulent og jeg orket det ikke mer. Jeg så at det ikke var bra for noen.

Jeg gjorde det slutt med han og han flyttet ut. Nå hører jeg aldri fra han. Det har vært slutt mellom oss i en mnd. Han svarer kort på mine sms. Han sender aldri sms først, og det tar lang tid før han svarer meg.

Ja, jeg gjorde det slutt, men jeg har en voldsom kjærlighetssorg :(

Anonymous poster hash: 87ac8...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han prøver å gå videre. Du er den som prøver å klamre deg til luft.

Suck it up! Move on!

Anonymous poster hash: e95d5...bed

Skrevet

Om du har gjort det slutt med han, så må du gjere det skikkeleg slutt, og ikkje drive å sende sms og forvente svar.  Kutt ut og gå vidare!  Det er det mannen fornuftig nok prøver å gjere.  Kjærleikssorga vert ikkje betre av å bli trekt i langdrag.

(Du skriv ikkje noko om barn, så då går eg ut frå at de ikkje treng kommunisere rundt felles barn)

Skrevet

Du gjorde det slutt. Stå for ditt valg og gå videre

Anonymous poster hash: f9db2...7cd

Skrevet

Hva er det med damene på forumet i dag? Innlegg nummer to om "har dumpet eksen og vil ha ham tilbake nå". Når dere slår opp med noen dere har vært med en stund, så må dere regne med at dette menneske tar det tungt. Har dere først gjort slikt valg, stå for det, og ikke pin eksen med katt-og-mus-leken.

Anonymous poster hash: 72559...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...