Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har fått en av hver. Storebror var en gigant på godt over 10 kg da han var et halvt år. Mens lillesøster såvidt runder 6 kg! Anonymous poster hash: 90a98...066
Marriet Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Og begge deler er like normalt Min gutt hadde såvidt bikka syv kg når han var seks mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Gutten her i huset var 9,6 kg da han var seks mnd, ganske nøyaktig tredobling av fødselsvekta... Anonymous poster hash: 3bff4...197
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 ...det er sant:) har ikke vært bekymret for størrelsen på noen av dem. Men jeg synes det er fascinerende at to søsken er så totalt ulike. Foreløpig gjelder det vekta -og alt mulig annet de er som dag og natt på det meste. Anonymous poster hash: 90a98...066
Marriet Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 ...det er sant:) har ikke vært bekymret for størrelsen på noen av dem. Men jeg synes det er fascinerende at to søsken er så totalt ulike. Foreløpig gjelder det vekta -og alt mulig annet de er som dag og natt på det meste. Anonymous poster hash: 90a98...066 Synes også,det er morsomt, dem er akkurat sånn som oss andre, noen store og noen små min går til ekstra vektkontroller da, født dysmatur og evner ikke å legge på seg så mye som han bør, men han følger sin egen kurve i rykk og napp så jeg trur det hår bra likevel. Blid og fornøyd gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå