Humle1 Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Er det noen som har fått med seg en tekst til barnehageansatte som det stod noe om at dem var like blide 06.45, alltid hadde tid eller noe sånt?? Finner ikke igjen denne teksten på nettet!! Var en takk til personalet på en måte?
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Denne? Hei du ansatte i barnehagen - jeg har noe jeg vil si til deg. Du ja. Du som hver dag, hver uke, hver måned og hvert år smiler til oss uansett hvor tidlig det er. Du som er like blid om det er en regnfull mandag eller iskald torsdag. Du som sier hei til ungene våre på samme måte som et familiemedlem eller nær venn. Du som har tålmodighet der de fleste andre hadde gitt opp. Du som sender tekstmelding og forteller at det går bra med småen selv om det var litt trist da vi sa hadet. Du som lærer bort leker og aktiviteter barna våre snakker om når de kommer hjem. Du som sørger for at vi som foreldre må være på tå hev hele tiden, slik at barna våre også liker oss og ikke bare deg. Du som gjør så utrolig mye for oss foreldre at jeg kunne fortsatt med komplimenter i det uendelige. Du. Du ja. Jeg har noe jeg vil si til deg: Takk. Du er fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå