Gå til innhold

Ups, vært litt mye på DIB kanskje...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på trening og mannen var hjemme med barna (de hadde lagt seg). En helt vanlig torsdagskveld altså.

I dag har jeg fri på formiddagen, så ser jeg 1. Mannen har vasket 3 håndklær torsdag kveld, men ikke noe av det andre i skittentøyskurven. Han pleier ikke å være så ivrig på å vaske tøy, og hvorfor har han ikke tatt med noe av det andre tøyet?

2. Trillekofferten til sønnen vår er helt vekk. Det er en sånn gruffaloen-koffert til å sitte på. Han elsker den. Jeg letet gjennom hele første etasje.

Hva har skjedd? Inspirert av altfor mange timer på DIB blir den logiske forklaringen at mannen i går antagelig var utro med en annen dame, de hadde seg sikkert på kofferten til sønnen vår slik at den ble ødelagt og måtte kastes. Etterpå vasket sikkert mannen opp med et ronke-håndkle og fjernet alle spor ved å vaske det. Sånn måtte det jo være? :o

He he, heldigvis var det ikke så ille. Kofferten var ryddet inn i boden, og håndklene var vasket alene fordi kaninene hadde tisset på dem ;) er det ikke rart hvordan fantasien spinner i vei! Ikke at jeg trodde dette hadde skjedd altså Så -men det nok på tide å logge av DIB litt av og til ;)

(PS, jeg mener selvsagt ikke å gjøre narr av de som dessverre har opplevd utroskap)

Er det noen andre som har hatt lignende "DIB-opplevelser"? ;)

Anonymous poster hash: e9c41...396

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D

Anonymous poster hash: ad1cf...1c0

Skrevet

Haha.. Ja, tenker ofte at jeg trenger en pause herfra. Er gravid med min første, og de første ukene her inne satt jeg med hjertet i halsen, ettersom ethvert symptom jeg opplevde tydeligvis hadde betydd SA hos en eller annen her inne. 

Har heldigvis litt lavere puls nå - men må likevel le litt av mange her inne, som alltid vil tolke alt i verste mening, komme med dommedagsprofetier og generelt spre så mye drama som mulig. 

Anonymous poster hash: b74cb...142
Skrevet

Man får det litt morsommere i hverdagen når man bare greier å se galskapen i det :D

I kveld fungerer ikke hodet mitt i det hele tatt, så jeg husker ikke detaljer, men hadde en episode for noen uker siden som gjorde at jeg oppi mitt eget hode laget meg en historie a la bim. Var sikkert bare en bagatell siden jeg ikke lenger husker den - men jeg husker at jeg lo godt av meg selv og bim-tankegangen der og da ;)

Anonymous poster hash: ba089...a65
Gjest Antarctica
Skrevet

Du vet du har vært for mye på BiM når du

- opererer med begreper som runke-honkle, sebratruse og bil i feil garasje

- lurer på om barna egentlig burde ha hatt sikkerhetsbelter på toget

- syns Cæsar Alexander Eros Vegas er et helt fornuftig navneforslag på en liten gutt, siden alternativet var Zaire Judas Mefisto

Skrevet

I går var jeg på trening og mannen var hjemme med barna (de hadde lagt seg). En helt vanlig torsdagskveld altså.

I dag har jeg fri på formiddagen, så ser jeg 1. Mannen har vasket 3 håndklær torsdag kveld, men ikke noe av det andre i skittentøyskurven. Han pleier ikke å være så ivrig på å vaske tøy, og hvorfor har han ikke tatt med noe av det andre tøyet?

2. Trillekofferten til sønnen vår er helt vekk. Det er en sånn gruffaloen-koffert til å sitte på. Han elsker den. Jeg letet gjennom hele første etasje.

Hva har skjedd? Inspirert av altfor mange timer på DIB blir den logiske forklaringen at mannen i går antagelig var utro med en annen dame, de hadde seg sikkert på kofferten til sønnen vår slik at den ble ødelagt og måtte kastes. Etterpå vasket sikkert mannen opp med et ronke-håndkle og fjernet alle spor ved å vaske det. Sånn måtte det jo være? :o

He he, heldigvis var det ikke så ille. Kofferten var ryddet inn i boden, og håndklene var vasket alene fordi kaninene hadde tisset på dem ;) er det ikke rart hvordan fantasien spinner i vei! Ikke at jeg trodde dette hadde skjedd altså Så -men det nok på tide å logge av DIB litt av og til ;)

(PS, jeg mener selvsagt ikke å gjøre narr av de som dessverre har opplevd utroskap)

Er det noen andre som har hatt lignende "DIB-opplevelser"? ;)

Anonymous poster hash: e9c41...396

Det skrives forresten honkle ....
Skrevet

Haha!

Jeg har og vært her for mye! Så ei gravid dame som røyka utenfor rema her en dag. Galskap tenkte jeg, og ble sint og frustrert, burde ringt barnevernet og Gud vet hva, når jeg kom litt nærmere så jeg at det var en slikkepinne hun hadde i munn. Skam.

Gjest Antarctica
Skrevet

Haha!

Jeg har og vært her for mye! Så ei gravid dame som røyka utenfor rema her en dag. Galskap tenkte jeg, og ble sint og frustrert, burde ringt barnevernet og Gud vet hva, når jeg kom litt nærmere så jeg at det var en slikkepinne hun hadde i munn. Skam.

Hva? Spiste hun sukker i svangerskapet? Hun må fratas fosteret straks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...