Gå til innhold

Dere med flere barn hva skriver dere på navnlappene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 jenter og lurer på om det holder med etternavn?så slipper jeg å bestille 3 sett.

Anonymous poster hash: 1ab70...a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tre gutter. Skriver etternavn og tlfnummer.

Anonymous poster hash: 8ac72...aa5

Skrevet

Jeg skriver navn og etternavn. Skriver på forbokstav med sprittusj når minste arver noe.

holder sikkert med etternavn, så kan u kanskje skrive på forbokstav selv, og heller skrive nye nestegang.

Anonymous poster hash: fc507...13b
Skrevet

Etternavn og mitt tlf.nr.

Anonymous poster hash: 255e0...6d0

Skrevet

Fornavn og etternavn og tlf nr. Nye lapper på plaggene for søsken som arver.

Skrevet

Etternavnet og mitt tlf.nummer👍

Anonymous poster hash: 55701...5de

Skrevet

Førstemann fikk fornavn, etternavn og tlf.nummer. Ikke endret på lappene når de yngre har arvet. Dmå forhold, ansatte i bhg og skole vet hvem søsken er.

Anonymous poster hash: cc0b6...a35
Skrevet

Har 4 barn og bare etternavn på lappene. Men heter ikke "Hansen" da, vi er eneste familie med det etternavnet både i barnehagen og på skolen.

Anonymous poster hash: ddb03...cb7

Skrevet

Fornavn, etternavn og tlfnr. 106 unger i barnehagen til minsten, flere hundre på skolen til størsten. Nytter ikke med kun etternavn da. 

Anonymous poster hash: 2217e...b74
Skrevet

Per og Pål Paulsen

Telefonnummer

Anonymous poster hash: 04dc3...63c

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og kan ikke etternavnet til alle barna. Når vi rydder har vi ikke tid til å finne frem navnelister for å sjekke opp hvem sine klær det er. Det beste er å ha fornavnet på lappene. Er barna tette i alder og går i samme barnehage går det greit med den eldste sitt navn i klærne.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og synes det er helt håpløst med navnlapper med kun etternavn. det er vanskelig for de ansatte, og ikke minst vikarer, og huske hva barna heter til etternavn. I tillegg kan det være flere med samme etternavn og da blir det vanskelig.

Det beste er både fornavn og etternavn. Noen med søsken i samme barnehage, har begge barna sine navn på alle lapper.

Anonymous poster hash: a1e1b...602

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...