Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Jeg er 26 uker på vei, og de siste tre/fire kveldene har magen min blitt steinhard om kvelden. Er dette normalt, eller er det tegn på noe? At jeg må hvile mer for eks? Takker for alle svar. Anonymous poster hash: a9570...2ff
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 D er vel egentlig ganske så vanlig... Forslag: Drikk mye mer vann Ta en ss knuste linfrø i yogurt Drikk baby sviskesaft Anonymous poster hash: a6a8f...627
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Mener du hard, som å ta på ...eller hard mage som i avføring? Begge deler er veldig vanlig, hvis den føles hard å ta på så er det en form for kynnere. Ikke farlig, men greit å ta det litt rolig. Det er kroppen som øver seg på rier Anonymous poster hash: bd652...e98
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 D er vel egentlig ganske så vanlig... Forslag: Drikk mye mer vann Ta en ss knuste linfrø i yogurt Drikk baby sviskesaftAnonymous poster hash: a6a8f...627 LOL Jeg tenkte hard i magen, ikke PÅ magen.... Ok, nytt svar D er nok kynnere ja, helt ufarlig og veldig vanlig! (De skal ikke være veldig vonde eller regelmessige, da kan d være rier) Kynnere kommer ofte tidligere for hvert svangerskap. Hvile kan hjelpe! Anonymous poster hash: a6a8f...627
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Takk, og beklager at jeg formulerte meg litt klønete:) Det må nok være kynnere da. De er ikke vonde, men litt ubehagelig bare. Godt å vite at det er vanlig:) HI Anonymous poster hash: a9570...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå