Gå til innhold

elsker tones nye hår


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekkert! Voksent!

 

Anonymous poster hash: f311a...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er mange jenter som kommer til å la lokkene falle fremover ja ;)

Skrevet

Tenker det er mange jenter som kommer til å la lokkene falle fremover ja ;)

Kødde du ;) !?!? Har hun latt lokkene falle? Jøss, nå er jeg spent, hahaha ;) 

 

Anonymous poster hash: 80985...da5

Skrevet

 

 

Tenker det er mange jenter som kommer til å la lokkene falle fremover ja ;)

Kødde du ;) !?!? Har hun latt lokkene falle? Jøss, nå er jeg spent, hahaha ;)

 

Anonymous poster hash: 80985...da5

Jepp, en klassisk lang bob :)

Skrevet

Synd! Kunne tenkt meg en bob, men ikke tale om jeg gjør det nå😝

 

Anonymous poster hash: bf685...5d3

Skrevet

Bilde?



Anonymous poster hash: ae515...650
Skrevet

Se idol ;)

Skrevet

Se idol ;)

Har lagt meg og orker ikke stå opp bare for det :P

 

Anonymous poster hash: ae515...650

Skrevet

 

 

Se idol ;)

Har lagt meg og orker ikke stå opp bare for det :P

 

Anonymous poster hash: ae515...650

Da er du ikke nyskjerrig nok :P

Skrevet

 

 

Se idol ;)

Har lagt meg og orker ikke stå opp bare for det :P

 

Anonymous poster hash: ae515...650

Da er du ikke nyskjerrig nok :P

 

 

Joda, men problemet er at jeg er mer lat enn nysgjerrig  :fnise:  Hardt liv!

 

Anonymous poster hash: ae515...650

Skrevet

Har sett hele programmet, men har ikke lagt merke til det engang.  :P Så mye bryr jeg meg om Tone Damli.....

Skrevet

Vakker klassisk bob.

 

Anonymous poster hash: f311a...4b1

Skrevet

dert er bilde av Tone på forsiden på både vg og dagbladet nå.....



Anonymous poster hash: d0f28...8b0
Skrevet

Pokker! Jeg hadde tenkt å klippe meg lang bob før jul! Har frisørtime tirsdag.

Nå kommer jo alle til å tro at det var et innfall inspirert av Tone...... :P

Skrevet

Nei, hun var da mye penere før. Nå var hun mer vanlig, litt "konete", og håret så tynt og tørt ut. Kanskje derfor hun har klippet seg, ammehår er ikke alltid like lekkert :-)



Anonymous poster hash: 62a86...568
Skrevet

Zzzzz hår er hår, var ikke den største forandringen akkurat!

 

Anonymous poster hash: 1db2b...967

Skrevet

Syntes ikke sånn frisyre er noe fint jeg . Uansett hvem som har det.

 

Anonymous poster hash: a78b0...f31

Skrevet

Kjedelig frisyre. Finere før.

 

Anonymous poster hash: 2ad7a...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...