Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Lekkert! Voksent! Anonymous poster hash: f311a...4b1
MMP Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 nei.... akkurat pause nå som jeg skulle se
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Tenker det er mange jenter som kommer til å la lokkene falle fremover ja
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Tenker det er mange jenter som kommer til å la lokkene falle fremover ja Kødde du !?!? Har hun latt lokkene falle? Jøss, nå er jeg spent, hahaha Anonymous poster hash: 80985...da5
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Tenker det er mange jenter som kommer til å la lokkene falle fremover ja Kødde du !?!? Har hun latt lokkene falle? Jøss, nå er jeg spent, hahaha Anonymous poster hash: 80985...da5 Jepp, en klassisk lang bob
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Synd! Kunne tenkt meg en bob, men ikke tale om jeg gjør det nå😝 Anonymous poster hash: bf685...5d3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Bilde? Anonymous poster hash: ae515...650
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 Se idol Har lagt meg og orker ikke stå opp bare for det Anonymous poster hash: ae515...650
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Se idol Har lagt meg og orker ikke stå opp bare for det Anonymous poster hash: ae515...650 Da er du ikke nyskjerrig nok
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 Se idol Har lagt meg og orker ikke stå opp bare for det Anonymous poster hash: ae515...650 Da er du ikke nyskjerrig nok Joda, men problemet er at jeg er mer lat enn nysgjerrig Hardt liv! Anonymous poster hash: ae515...650
Novemberdama Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Har sett hele programmet, men har ikke lagt merke til det engang. Så mye bryr jeg meg om Tone Damli.....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 Vakker klassisk bob. Anonymous poster hash: f311a...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 dert er bilde av Tone på forsiden på både vg og dagbladet nå..... Anonymous poster hash: d0f28...8b0
DramaMama Skrevet 13. desember 2014 #16 Skrevet 13. desember 2014 Pokker! Jeg hadde tenkt å klippe meg lang bob før jul! Har frisørtime tirsdag. Nå kommer jo alle til å tro at det var et innfall inspirert av Tone......
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #17 Skrevet 13. desember 2014 Nei, hun var da mye penere før. Nå var hun mer vanlig, litt "konete", og håret så tynt og tørt ut. Kanskje derfor hun har klippet seg, ammehår er ikke alltid like lekkert :-) Anonymous poster hash: 62a86...568
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #18 Skrevet 13. desember 2014 Zzzzz hår er hår, var ikke den største forandringen akkurat! Anonymous poster hash: 1db2b...967
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #19 Skrevet 13. desember 2014 Syntes ikke sånn frisyre er noe fint jeg . Uansett hvem som har det. Anonymous poster hash: a78b0...f31
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #20 Skrevet 13. desember 2014 Kjedelig frisyre. Finere før. Anonymous poster hash: 2ad7a...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå