Gå til innhold

Hva finner vi på etter "julaften" er over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegjestene våre har takket ja til kaffeinvitasjon på kvelden på julaften. Syns i utgangspunktet dette er litt dårlig gjort, men vil ikke skape noen dårlig stemning over det. Ungene legger seg jo, så da blir det bare meg og mannen igjen på kvelden etter vi er ferdig med pakker og slikt. Er veldig glad i mannen min såklart, men er vant til å sitte en hel flokk og prate og spise julekaker til langt på kveld/natt på julaften, så syns det er litt stusselig at det kun blir oss to igjen. Noen forslag til hvordan vi kan gjøre litt ekstra ut av senkvelden?

Anonymous poster hash: f1a56...d86

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Nyt det!! Legg dere godt til rette på sofaen og nyt stillheten. Se på en film og spis noe godt

Skrevet

For å være helt ærlig hadde jeg løst det med å fortelle gjestene at enten kommer de til dere eller drar ett annet sted. Så hadde jeg hellet invitert noen andre om de fortsatt prioriterte kaffen!

Anonymous poster hash: 24635...928

Gjest Julia1984
Skrevet

For å være helt ærlig hadde jeg løst det med å fortelle gjestene at enten kommer de til dere eller drar ett annet sted. Så hadde jeg hellet invitert noen andre om de fortsatt prioriterte kaffen!

Anonymous poster hash: 24635...928

Oj. ..sært.

Skrevet

Skjønner tanken om at det er koselig å ha det sosialt til seint på (jule)kvelden. Men så ble det ikke slik da.. Gjør det beste ut av det og gjør akkurat det dere har lyst til :)

Skrevet

Høres deilig ut! Nyt freden & lykken ;)

Anonymous poster hash: 2afa2...548

Skrevet

Men det hørtes fantastisk ut. Da kan dere jo nyte synet over julegavene, studere de nærmere, bytte til stillongs og slange dere i sofaen sammen med julekakene.

Skrevet

Syns det er sært å dra videre på kaffe på julaften. Men hadde uansett kosa oss, åpnet en flaske rødvin og slappet og skravlet

Anonymous poster hash: a1eee...d91

Skrevet

Vi pleier å stupe ned i julegavene eller se på en film med et vinglass og kose oss med hverandre. 1.dag jul pleier barna å leke med de nye lekene å vi Jan sove lenge😉

Anonymous poster hash: 50640...ffb

Skrevet

Se på film, kos dere med julegodteri og kos under et pledd i sofaen. NYT stillheten!

Skrevet

Det er då ei deilig tid å ha åleine :)  Ungane legg seg ikkje så tidleg på julafta, men når roen har senka seg, så set me på roleg og god julemusikk, nyt julelys og gjerne litt god sjokolade, godt drikke, og berre kosar oss.  Kanskje har vi fått ei bok vil vil kikke nærare på eller kikkar på ein god julefilm.

Skrevet

Julegjestene våre har takket ja til kaffeinvitasjon på kvelden på julaften. Syns i utgangspunktet dette er litt dårlig gjort, men vil ikke skape noen dårlig stemning over det. Ungene legger seg jo, så da blir det bare meg og mannen igjen på kvelden etter vi er ferdig med pakker og slikt. Er veldig glad i mannen min såklart, men er vant til å sitte en hel flokk og prate og spise julekaker til langt på kveld/natt på julaften, så syns det er litt stusselig at det kun blir oss to igjen. Noen forslag til hvordan vi kan gjøre litt ekstra ut av senkvelden?

Er det sant? Har dere besøk på julaften som drar videre? Det er veldig sært (med mindre de skal innom er sykehjem og besøke en besteforelder som ikke kommer seg ut eller noe i den duren...)

Anonymous poster hash: a8141...918

Skrevet

Er det sant? Har dere besøk på julaften som drar videre? Det er veldig sært (med mindre de skal innom er sykehjem og besøke en besteforelder som ikke kommer seg ut eller noe i den duren...)

Anonymous poster hash: a8141...918

Tenk så nydelig. Så får de litt tid for seg selv...

Anonymous poster hash: b579d...fc2

Skrevet

Ja, det er sant. Syns det var veldig rart selv og ble veldig skuffet. Spesielt siden jeg ikke ble spurt om jeg syns det var greit, fikk bare beskjed om at de drar videre. I tillegg er det min mor det er snakk om...

Men ja, kanskje vi bare skal hoppe i pysjen og se film eller noe etterpå, selv om det ikke helt er det jeg kunne tenke meg å gjøre på julaften.

Anonymous poster hash: 245b5...49e

Skrevet

Jeg ville også synes et er utrolig sært med besøk som skulle dra videre til noen andre på kvelden.

Vi spiser kl 17. Nissen kommer ca kl 18 - 18:30. Så er det gaver, skravling, kos med unger, mer gaver, litt kaker. Osv. Da ungene var veldig små, så la de seg jo litt tidligere. Da prioriterte vi at ungene åpnet sine gaver får de la seg og så åpnet vi voksne gaver og koste oss sammen etterpå. Nå er de litt større og legger seg ikke før de er helt utslitte :)

Kan liksom ikke se for meg når vi skulle vært "ferdig" på en slik kveld slik at besøket vårt kunne dratt videre til neste sted.......

Anonymous poster hash: e8169...714

Skrevet

Hi overfor her, anonymkoden min forandret seg fra hovedinnlegget, visste ikke at det kunne skje jeg...

Skrevet

Ja, det er sant. Syns det var veldig rart selv og ble veldig skuffet. Spesielt siden jeg ikke ble spurt om jeg syns det var greit, fikk bare beskjed om at de drar videre. I tillegg er det min mor det er snakk om...

Men ja, kanskje vi bare skal hoppe i pysjen og se film eller noe etterpå, selv om det ikke helt er det jeg kunne tenke meg å gjøre på julaften.

Da gør dere ikke det.. Hvis det er stjerneklart kan dere kle på dere å gå på terrassen å nyte stjernene med noe godt i koppen. 

Dere kan spille spill, slenge dere i badekaret, gi hverandre en god massasje, legge dere tidig eller bare gjøre det som dere elsker å gjøre sammen!

Anonymous poster hash: 50640...ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...