Gå til innhold

Ingen som spår lenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo såå spennende. Hvorfor er det ingen som spår lenger?

 

Anonymous poster hash: 79fd6...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å legge inn spørsmål på spå siden det



Anonymous poster hash: 395a1...517
Skrevet

Jeg spår, bare spør i vei.



Anonymous poster hash: 3187d...2b6
Skrevet

Har lagt inn noen spørsmål men ingen som svarer



Anonymous poster hash: 79fd6...e3a
Skrevet

 

Jeg spår, bare spør i vei.

 

Anonymous poster hash: 3187d...2b6

 

gjør du?

 

Anonymous poster hash: 79fd6...e3a

Skrevet

Har lagt inn flere ganger uten å få svar...

 

Skjer veldig lite der!

 

Anonymous poster hash: a77a8...781

Skrevet

Har lagt inn flere ganger uten å få svar...

 

Skjer veldig lite der!

 

Anonymous poster hash: a77a8...781

Ja, samme her. Jeg som synes sånn er sååå spennende. 

Trenger noe å se frem til.

 

Anonymous poster hash: 79fd6...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...