Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Det er jo såå spennende. Hvorfor er det ingen som spår lenger? Anonymous poster hash: 79fd6...e3a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Det er jo bare å legge inn spørsmål på spå siden det Anonymous poster hash: 395a1...517
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Jeg spår, bare spør i vei. Anonymous poster hash: 3187d...2b6
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Har lagt inn noen spørsmål men ingen som svarer Anonymous poster hash: 79fd6...e3a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Jeg spår, bare spør i vei. Anonymous poster hash: 3187d...2b6 gjør du? Anonymous poster hash: 79fd6...e3a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Har lagt inn flere ganger uten å få svar... Skjer veldig lite der! Anonymous poster hash: a77a8...781
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Har lagt inn flere ganger uten å få svar... Skjer veldig lite der! Anonymous poster hash: a77a8...781 Ja, samme her. Jeg som synes sånn er sååå spennende. Trenger noe å se frem til. Anonymous poster hash: 79fd6...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå