Gå til innhold

Faen så irritert jeg er på mannen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå er han en forbannede jævla idiot! Unnskyld uttrykket, men han er det!

Vi har en elbil som vi kjøpte for 1mnd siden, helt ny. Og han er så forbasket opptatt av det jækla batteriet, så han driver jo å lader den hele tiden. Gud forby at batteriet går under 35%!

Vi har ikke mulighet for å lade her vi bor(blokk) men jeg kan lade på jobb også er det gratis hurtiglader 10 min kjøring fra oss.

Idag er det luciafeiring i bhg med foreldre og søsken kl 14.30. Vi skulle hente eldste som går i 1.klasse også skulle vi kjøre i bhg. Kl 13.20 kom mannen plutselig på at det "bare" var 39% av batteriet igjen så han stakk for å hurtiglader det!

Og selvfølgelig var det kø, 2 biler før han så det tok jo tid! Ringte meg for 4 min siden og da var han på vei hjem!

Tenker ikke på at vi skal hente eldste også, har sagt ifra til SFO at eldste ikke skal hjem med skolekjøringen og gitt beskjed til skolekjøringen også så vi må jo hente eldste! Så nå blir vi forsen på grunn av den jævla idioten av en mann!!

Hadde fint kommet oss frem og tilbake på 39% batteri. Men han vil jo ikke høre på meg!!!

Er så irritert og forbanna på han nå, så unnskyld ordbruken min. Snakker ikke slik til vanlig! Ender med at eldste blir skuffet for jeg må i bhg også får han hente eldste, men da rekker de jo ikke tilbake.

Anonymous poster hash: 23ba1...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha jeg måtte le litt- for de mennene som er "her" må jo være tilbakestående. Typisk menn å bli opphengt i noe slikt!

Samtidig : for en dust!

Kunne du ikke gått uten han?

Anonymous poster hash: e58fb...3a6
Skrevet

Kunne du ikke sagt at det ikke var aktuelt å lade nå, tatt nøklene og reist? 

Skrevet

Det passa jo skikkelig dårlig akkurat nå, og hadde nok gått helt fint med bare 39%. Men han har et poeng. Batteripakkene er veldig dyre, så det lønner seg å ta godt vare på de. Da bør de være så fulladet som mulig til enhver tid.

Skrevet

Hahaha.... Typisk mann :P

Her er det samme. kan si en ting. Nei, det trodde han ikke på... Ti min etterpå kan han ha prøvd det jeg sa og det stemte :P 

Anonymous poster hash: 47316...459
Skrevet

Ikke mye kult med elbil da. Rekkevidden er jo alerede begrenset så hvis en da skal dele det også på 2 så er det jo kun snakk om 7-8 mil så må en lade. På en vanlig bil har ikke drivstoffmåleren begynt å røre på seg en gang på 7-8 mil

Anonymous poster hash: 9f0dc...bce
Skrevet

Det var snakk om å kjøre ca 20 km totalt, når han kom tilslutt var batteriet ladet opp til 83, når vi kom hjem var det 78, så vi brukte bare 5% av batteriet så hadde klart det på de 39% vi hadde igjen.

Mannen hadde heldigvis klart å tenke litt så han hadde ringt faren sin slik at han hentet eldste på SFO slik han rakk lillesøster som lucia:)

Hi

Skrevet

Ikke mye kult med elbil da. Rekkevidden er jo alerede begrenset så hvis en da skal dele det også på 2 så er det jo kun snakk om 7-8 mil så må en lade. På en vanlig bil har ikke drivstoffmåleren begynt å røre på seg en gang på 7-8 mil

Anonymous poster hash: 9f0dc...bce

Hvilke bil har du som kan kjøre opptil 8mil(80 km) uten at drivstoffmåleren rører på seg? Eller mener du 7-8 km?

Vi bruker bare bil til å kjøre på jobb, handle, hentet i bhg/skole og på besøk. Vi har ikke hytte og reiser ikke på fjellet for å stå på ski. Venner og familie bor innen 10 fra oss så bilen blir bare brukt til korte avstander

Skrevet

Det passa jo skikkelig dårlig akkurat nå, og hadde nok gått helt fint med bare 39%. Men han har et poeng. Batteripakkene er veldig dyre, så det lønner seg å ta godt vare på de. Da bør de være så fulladet som mulig til enhver tid.

Vi fikk "kjeft" da bilen var på sørvis fordi den hadde stått parkert med fullt batteri for ofte!

Anonymous poster hash: 708f3...6f0

Skrevet

Det var snakk om å kjøre ca 20 km totalt, når han kom tilslutt var batteriet ladet opp til 83, når vi kom hjem var det 78, så vi brukte bare 5% av batteriet så hadde klart det på de 39% vi hadde igjen.

Mannen hadde heldigvis klart å tenke litt så han hadde ringt faren sin slik at han hentet eldste på SFO slik han rakk lillesøster som lucia:)

Hi

Det blir ikke helt riktig å regne slik, for fra 0-80% går det fortere både opp og ned enn fra 80-100%.

Jeg har aldri hørt om noen som har hatt fullt batteri for ofte før...

Skrevet

Hi

Det blir ikke helt riktig å regne slik, for fra 0-80% går det fortere både opp og ned enn fra 80-100%.

Jeg har aldri hørt om noen som har hatt fullt batteri for ofte før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...