Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Hver eneste gang jeg skal ut uten han er han sur og furtete og kommer med alle mulige slags idiotiske unnskyldninger om at jeg ikke kan reise! Når jeg først har kommet meg ut (for han får ikke drive på sånn!!) ringer han og sender meldinger heeeele tiden! Og så blir han sur hvis jeg ikke svarer fordi jeg ikke hører den! (Eller ignorerer den rett og slett!) Skal han ut ønsker jeg han en fin kveld og lar han være i fred! Blir ikke sur om han så kommer ventende inn klokka 6 om morgen. Han kan komme klokka halv 8 en fredagskveld vi har planlagt filmkveld og si han fikk telefon fra en kompis som ville ha ham med ut. Jeg ønsker han fortsatt en fin kveld, og koser leg led film alene. Hvorfor kan ikke dette gå begge veier? Jeg orker ikke å føle meg som en innesperret fugl i bur.. Han sier han et livredd for å miste meg, men sånn som han driver på er det det som kommer til å skje, og det har jeg sagt også! Vet ikke hvor jeg vil med dette egentlig. Er bare så sint st jeg sprekker etter at han ikke gidder å kjøre meg til en venninne jeg skal til likevel, og jeg må ta en buss som går nå veldig snart (går sjelden busser her) og så må jeg gå et langt stykke! Han trenger ikke si han skal kjøre meg for så å ombestemme seg! Hva hadde dere gjort? Godtatt det? Er det liksom sånn det skal være? Har prøvd å la ham smake sin egen medisin, men han gjennomskuer meg! Anonymous poster hash: 24ba5...e43
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Jeg personlig hadde ikke kunne vært i et slikt forhold. Samtidig hvis du er mye ut så kan jeg skjønne han kan være vanskelig. Jeg ville tatt en prat om hvor mye det er greit for begge at dere er ute og "spilleregler" rundt dette. Dersom resultatet av samtalen ikke er tilfredstillende ville jeg revurdert hvordan jeg så på forholdet Anonymous poster hash: 00e53...ac4
Giss Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Det høres ikke sundt ut! Du skal ikke godta dette. Absolutt ikke! Det skal ikke være slik. Og den slags tyrannisk oppførsel har det med å bli verre over tid ikke bedre så jeg tror det er nå du skal gripe inn.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Hadde ikke orket. Legg igjen mobilen hjemme, eller gi beskjed om at du ikke svarer på meldinger. Hadde gitt beskjed i samme slengen om at jeg drev å revurderte hele forholdet... Ha en fin kveld! Anonymous poster hash: c42c2...539
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Takk for svar!:-) Er ikke ofte ute! Han er i perioder oftere ute enn meg! Derfor liker jeg å ta meg en fest sammen med jentegjengen i ro og fred uten mas og dårlig samvittighet! Anonymous poster hash: 24ba5...e43
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Kan ikke du kjøre selv og sette igjen bilen hos venninnen din? Om han trenger den kan han ta bussen og hente den selv. Selv hadde jeg ikke orket en slik kontrolerende person. Anonymous poster hash: 17ae3...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå