Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Utvalget er jo elendig, eller er det jeg som ikke kan søke?! Jeg tenker på familiefilmer. Hvilke finner du? Anonymous poster hash: 0a63c...68b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Polarekspressen, Snowglobe, Happy Feet (ingen direkte julefilm da), Hjemme alene 3, Caspers jul finner jeg... Ikke det helt store nei. Men du kan prøve å installere media hint og se om du finner mer på den amerikanske netflixsiden. Erfaringen min er at det er mye større utvalg på de amerikanske sidene, men da får du ikke filmene på norsk da. Anonymous poster hash: 27a49...027
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Polarekspressen, Snowglobe, Happy Feet (ingen direkte julefilm da), Hjemme alene 3, Caspers jul finner jeg... Ikke det helt store nei. Men du kan prøve å installere media hint og se om du finner mer på den amerikanske netflixsiden. Erfaringen min er at det er mye større utvalg på de amerikanske sidene, men da får du ikke filmene på norsk da. Anonymous poster hash: 27a49...027 Hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 642d2...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå