Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Hvis man har ungen hjemme fra bhg, må man si ifra? Anonymous poster hash: 5ba49...33f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Ja Anonymous poster hash: d8dd5...de8
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Ja Normal høflighet Anonymous poster hash: 8aaca...bc6
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Ja. Kjedelig for de å sitte å vente på din unge hvis de skal noe Anonymous poster hash: 740c0...611
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Absolutt Anonymous poster hash: 1a21e...a09
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Det er ikke alltid jeg har gjort det. Jeg betaler jo like fullt for den dagen uansett. Har ikke tatt hensyn til om de eventuelt kan sende hjem ett menneske. Anonymous poster hash: 7d86e...fb3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Det er ikke alltid jeg har gjort det. Jeg betaler jo like fullt for den dagen uansett. Har ikke tatt hensyn til om de eventuelt kan sende hjem ett menneske. Anonymous poster hash: 7d86e...fb3 Det er jo ikke derfor. Det er jo for å ha oversikt over hvem som kommer. Hvis de feks hat planlagt en samling eller tur, så venter alle på at din unge skal komme.... Anonymous poster hash: 740c0...611
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 Det er ikke alltid jeg har gjort det. Jeg betaler jo like fullt for den dagen uansett. Har ikke tatt hensyn til om de eventuelt kan sende hjem ett menneske. Anonymous poster hash: 7d86e...fb3 Har overhodet ingenting med betaling eller antall ansatte å gjøre, det er pga planlegging. Som flere andre her sier kan de sitte og vente med å starte en aktivitet fordi et barn ikke har kommet enda. Anonymous poster hash: ebf20...a7c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Det er ikke alltid jeg har gjort det. Jeg betaler jo like fullt for den dagen uansett. Har ikke tatt hensyn til om de eventuelt kan sende hjem ett menneske. Anonymous poster hash: 7d86e...fb3 Det er jo ikke derfor. Det er jo for å ha oversikt over hvem som kommer. Hvis de feks hat planlagt en samling eller tur, så venter alle på at din unge skal komme.... Anonymous poster hash: 740c0...611 Ikke bare derfor. Det er jo også for å forsikre seg om at barnet har det bra og er der det skal være. Mor/far kan være syke og ute av stand til å passe på barnet. Det kan ha tilstøtt de noe. På min arbeidsplass rykker et vekterteam ut til hjemmeadressen dersom en ikke har meldt fra om at en ikke kommer på jobb innen 1 time etter arbeidsstart. Dette har reddet livet på 2 personer de siste årene. Barnefordelingssaker, der en ene stikker av med barnet osv. Det er en selvfølge å gi beskjed både av ren høflighet, praktiske årsaker for bhg og av sikkerheten til barnet. Anonymous poster hash: 1a21e...a09
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 Stort sett gir jeg jo beskjed, men det er nå sånn at planlagte aktiviteter ikke starter før 09.30. De som ikke er kommet til da venter de ikke på. Anonymous poster hash: 9523f...276
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Ja! Anonymous poster hash: 2e5d0...351
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 Gir alltid beskjed, jobber selv i bhg. Anonymous poster hash: 1613c...829
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 Selvsagt. Anonymous poster hash: 79648...120
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Det er ikke alltid jeg har gjort det. Jeg betaler jo like fullt for den dagen uansett. Har ikke tatt hensyn til om de eventuelt kan sende hjem ett menneske. Anonymous poster hash: 7d86e...fb3 Her har du misforstått noe vesentlig. Jeg sender aldri hjem en ansatt pga et barn ikke kommer. Derimot kan man oppleve å miste buss o.l pga ett barn som ikke kommer i tide til planlagt aktivitet, og det er surt. Da går det ut over resten av barnegruppen. Neste gang kan det være ditt barn det går ut over. Anonymous poster hash: e1127...47d
Appelsinpiken Skrevet 13. desember 2014 #18 Skrevet 13. desember 2014 Ja. Har glemt det en gang eller to, men sier ifra så fort jeg kommer på det. Heldigvis er de i barnehagen nå vant til ammeråken min, og vet også hvilke dager barna vanligvis er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #19 Skrevet 13. desember 2014 JA! - og vet du hva? Det er kjempelurt! For noen år siden var det veldig nyttig et sted her i landet. Moren alene med to små barn. Mora får et illebefinnende og dør på morgnen. Barna dukker ikke opp i barnehagen. Barnehagen slår alarm når de ikke får kontakt og de blir funnet forholdsvis kort tid etter. Anonymous poster hash: c8ee8...07b
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #20 Skrevet 13. desember 2014 JA! - og vet du hva? Det er kjempelurt! For noen år siden var det veldig nyttig et sted her i landet. Moren alene med to små barn. Mora får et illebefinnende og dør på morgnen. Barna dukker ikke opp i barnehagen. Barnehagen slår alarm når de ikke får kontakt og de blir funnet forholdsvis kort tid etter. Anonymous poster hash: c8ee8...07b Oi, skummelt. Men er det vanlig at barnehagene gjør det? Jeg jobber i barnehage og vi slår aldri alarm om et barn ikke kommer i barnehagen, og vi ikke hører noe. Vi ringer ikke foreldrene, for å høre hvorfor barnet ikke er kommet. Det har jeg kun gjort 1 gang og da hadde barnet vært borte en uke uten at vi hadde hørt noe. Anonymous poster hash: 0e979...4f2
oslofrk Skrevet 13. desember 2014 #21 Skrevet 13. desember 2014 Selvsagt gir vi beskjed. Normal høflighet!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #22 Skrevet 13. desember 2014 Det er ikke alltid jeg har gjort det. Jeg betaler jo like fullt for den dagen uansett. Har ikke tatt hensyn til om de eventuelt kan sende hjem ett menneske. Anonymous poster hash: 7d86e...fb3 Fy fader for en idiot du er. har du hørt om normal høflighet og det å ta hensyn til andre?? For det første er det for oss i bhg å vite hvem som kommer, noe som gjør det lettere å planlegge dagen. Hvis vi skal på tur er det greit å vite antall barn Er barnet borte over flere dager blir jo vi i bhg bekymret for barnet! Har skjedd flere ganger vi har ringt på 3-4. dagen og lurt på hvor barnet er. "Åh, jeg har glemt å si i fra", "han har vært syk, skjønner du". Flott, takk for beskjed..!! Hadde ei mor som aldri sa ifra når barnet var hjemme, noe som skjedde ganske ofte. Mest pga fri. Jeg ble ped. Leder på gruppa nå i høst og var så dritt lei av at ho aldri sa ifra, så på slutten av et foreldremøte den 3.dagen han hadde vært borte spurt jeg: "Er M syk? Har ikke sett han på noen dager? Ååå! Vi har glemt å si ifra. Han og faren dro avgårde til noe familie er stykke unna "Åja. Men vi setter pris på om du sier i fra om barnet kommer! Det er viktig for oss å vite ift dagen og om han er syk". Åja, ja da skulle hun begynne å si ifra. Har ikke folk antenner? Når man jobbe ri bhg er det mye som må planlegges og jeg selv liker å vite hvor mange barn vi blir. Hadde aldri slått meg å IKKE sagt ifra i bhg til guttungen- det er både sunn fornuft og normal folkeskikk. Waky, waky. Anonymous poster hash: 52de2...495
overlord Skrevet 13. desember 2014 #23 Skrevet 13. desember 2014 Det er ikke alltid jeg har gjort det. Jeg betaler jo like fullt for den dagen uansett. Har ikke tatt hensyn til om de eventuelt kan sende hjem ett menneske. Anonymous poster hash: 7d86e...fb3 Fy fader for en idiot du er.har du hørt om normal høflighet og det å ta hensyn til andre?? For det første er det for oss i bhg å vite hvem som kommer, noe som gjør det lettere å planlegge dagen. Hvis vi skal på tur er det greit å vite antall barn Er barnet borte over flere dager blir jo vi i bhg bekymret for barnet! Har skjedd flere ganger vi har ringt på 3-4. dagen og lurt på hvor barnet er. "Åh, jeg har glemt å si i fra", "han har vært syk, skjønner du". Flott, takk for beskjed..!! Hadde ei mor som aldri sa ifra når barnet var hjemme, noe som skjedde ganske ofte. Mest pga fri. Jeg ble ped. Leder på gruppa nå i høst og var så dritt lei av at ho aldri sa ifra, så på slutten av et foreldremøte den 3.dagen han hadde vært borte spurt jeg: "Er M syk? Har ikke sett han på noen dager? Ååå! Vi har glemt å si ifra. Han og faren dro avgårde til noe familie er stykke unna "Åja. Men vi setter pris på om du sier i fra om barnet kommer! Det er viktig for oss å vite ift dagen og om han er syk". Åja, ja da skulle hun begynne å si ifra. Har ikke folk antenner? Når man jobbe ri bhg er det mye som må planlegges og jeg selv liker å vite hvor mange barn vi blir. Hadde aldri slått meg å IKKE sagt ifra i bhg til guttungen- det er både sunn fornuft og normal folkeskikk. Waky, waky. Anonymous poster hash: 52de2...495 "Waky, waky"? Har du tatt ped per brevkurs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå