Gå til innhold

mobiltelefon til barn/ungdom 8-10 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en tlf til 8-10 år? De ønsker seg iphone, men det blir litt dyrt.må isåfall kjøpe brukt. men har noen av barna deres iphone og hvordan er de å bruke osv..? Til nettbrett måtte man koble opp kort nr..det er noe dritt da.. er det slik på iphone? Blir enten iphone eller en eller annen samsung.men ikke for liten tlf/skjer, Tips mottas med takk: ))

Anonymous poster hash: 89e08...481
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 9 åring har har arvet min gamle iphone. Hadde aldri kjøpt ny til han da de knuser lett. Fungerer kjempe fint.

Ser Samsung har noen billige modeller som flere ha vennene hans har

Anonymous poster hash: a08ca...a80

Skrevet

kjøpe en brukt da kanskje ; ) de tenker jo ikke på sånt..så lenge den ligger i eske.

Skrevet

Mine gutter fikk sin første iphone når de var 11 og 14 år, da hadde de ønsket seg det i mange år og vi hadde spart sammen til det. Veldig mange av vennene deres har det og de er jo utrolig brukervennlige.

Mine gutter har slikt cover som dette, og det er helt genialt. Telefonen er godt beskyttet fra alle kanter:

http://www.ebay.com/itm/Ultra-Thin-Transparent-Crystal-Clear-Soft-TPU-Case-Cover-Flip-For-iPhone-4S-5S-/181506072552?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cases&var=480460813486&hash=item2a429adfe8

Før de fikk de telefonene de har nå har de hatt litt forskjellige Experia og Samsung telefoner. Begge har vært mest fornøyd med experia.

Anonymous poster hash: 47fe6...0f4
Skrevet

opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...