Gå til innhold

Andre som er tynne/slanke, men "bløte"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sånn etter fødselen, nå sitter ingen klær like bra, spesielt bukser!

Veier akkurat det samme som før.

Jeg vet at hadde jeg gått på treningssenter et par ganger i uka, hadde det gjort susen. Men har ikke ork 😕

 

Anonymous poster hash: 72a11...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :)

Ser bra ut med klær på, men ikke uten..

 

Men, men, sånn er det når man overhodet ikke er i form til å trene..

 

Anonymous poster hash: 791af...e5c

Skrevet

Bløt = utrent, så skriv det. Og det hjelper å trene.



Anonymous poster hash: a5850...ec6
Skrevet

Ja, eller jeg var det før. Hadde skikkelig saggerumpe, og bmi på undervektig. Slapp overalt. Begynte med styrketrening, og har nå etter ett år fått skikkelig fast og fin rumpe, sixpack på magen og definerte armer. Kjempefornøyd, og med relativt liten innsats.

 

Anonymous poster hash: 6ed50...43a

Skrevet

Ja, er også slik nå. Pga. sykdom så har jeg nesten ikke kunnet trene siste tre år, og gradvis blitt mer og mer slapp. Muskler er blitt til fett, selv om jeg veier det samme :/

 

Vet at hvis jeg kunne trent så hadde det ikke tatt lang tid før jeg hadde strammet opp igjen og fått synlige positive resultater, men foreløpig så går det ikke :(

 

Gleder meg til å trene igjen, for å ville det og ikke nesten ikke kunne, det er trist.



Anonymous poster hash: 23ba9...729
Skrevet

Jepp...... kjempeblaut.

 

Veide 130 kg, nå 90.

 

UMULIG å kle seg, det disser og jynger og er så mykt at det buler over alt.

 

Var mer stram og fin før.

 

Trener ikke. Men ser ikke for meg at det går an å trene seg fast....ikke for meg, er alt alt for mye som er bløtt.....

 

Anonymous poster hash: 94121...156

Skrevet

Jepp ;) Blaut og normalvektig! Er nok trening som gjør susen, men har ikke motet meg opp til å begynne enda!



Anonymous poster hash: ccc30...8a5
Skrevet

Jepp...... kjempeblaut.

 

Veide 130 kg, nå 90.

 

UMULIG å kle seg, det disser og jynger og er så mykt at det buler over alt.

 

Var mer stram og fin før.

 

Trener ikke. Men ser ikke for meg at det går an å trene seg fast....ikke for meg, er alt alt for mye som er bløtt.....

 

Anonymous poster hash: 94121...156

Nå har vel du en del løshud? Og blir verre jo slankere du blir. Ser mange overvektige som er "fast i fisken", det disser ikke. Så noen av dem er heldige ;)

Jeg har aldri trent, sier seg selv det er ekstremt bløtt, men mannen elsker det heldigvis :D

 

Anonymous poster hash: 6548e...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...