Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 For jeg har kastet opp siden inatt. Skal ikke på jobb før kl 22.00 ikveld, men følte jeg ikke kunne vente og se det an når det gjelder oppkast. Jobber med pasienter som absolutt ikke tåler å bli smittet. Sjefen ble veldig sur siden de hadde en sykemelding i tillegg på dag og kveld. Samvittigheten min gnager, men jeg har kun vært borte en gang dette året og går på jobb selv om formen er dårlig, men grensen går ved oppkast Anonymous poster hash: ff16d...4ed
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 For jeg har kastet opp siden inatt. Skal ikke på jobb før kl 22.00 ikveld, men følte jeg ikke kunne vente og se det an når det gjelder oppkast. Jobber med pasienter som absolutt ikke tåler å bli smittet. Sjefen ble veldig sur siden de hadde en sykemelding i tillegg på dag og kveld. Samvittigheten min gnager, men jeg har kun vært borte en gang dette året og går på jobb selv om formen er dårlig, men grensen går ved oppkast Anonymous poster hash: ff16d...4ed pøh, du skal drite i sjefen i hvertfall! Sier seg selv at du ikke skal gå på jobb når du spyr,det vet vel sjefen din alt om! 48 timers karantene etter siste utbrudd! God bedring:) Anonymous poster hash: 97ea3...ee1
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Jeg skal imorgen natt også, men han sa det som regel fikk fort over så jeg fikk se det an til da. HI Anonymous poster hash: ff16d...4ed
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Du gjorde helt rett! Med spysyke holder man seg hjemme. Anonymous poster hash: 488fd...c65
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Jeg skal imorgen natt også, men han sa det som regel fikk fort over så jeg fikk se det an til da. HIAnonymous poster hash: ff16d...4ed likevel, man kan gå på jobb igjen 48 timer etter siste utbrudd! Anonymous poster hash: 97ea3...ee1
soleia Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Det er den tida på året. Eg hadde blitt sint om du kom på jobb med spysjuke! Eg tek i mot slike telefonar sjølv, og der og då er det jo litt frustrerande når mange er sjuke på ein gong, men det skal ikkje gå ut over den som ringjer. Du skal heilt klart ikkje ha dårleg samvit for å vere heime i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå