Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Har lyst å kjøpe en kurv med noe i til de som jobber på avdelingen til datteren min. Hva kan jeg ha i den? Anonymous poster hash: 4e4cb...992
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har noen ganger kjøpt en pose sjokolade eller to som de kan ha på pauserommet. Der barna nå er det heldigvis kultur for at foreldrene på avdelingen går sammen og spleiser på blomster og sjokolade til de ansatte. Det fungerer veldig greit. Anonymous poster hash: 21543...a5f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Jeg lagde en felles julekurv da det er mange ansatte på avdelingen til sønnen min, både faste, vikarer og noen som roterer på avdelingene.. La oppi klementiner, julekaffe, twist, melkesjokolade, serinakaker og oreokuler. Ble veldig godt tatt imot de hadde det på pauserommet og delte med alle som ville smake av de ansatte i bhg. Anonymous poster hash: f4edd...c5c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Julekaffe, julete og sjokolade til pauserommet. Det er ganske mange som kommer med sjokolade, så her ble de veldig glad for tørket frukt, nøtteblandinger og litt andre ting også. Anonymous poster hash: 77a50...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå