Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Da jeg var 15 fikk jeg en vifteovn(!!!) av min daværende kjæreste. Veldig glad han ikke var der og så ansiktsuttrykket mitt Mamma fikk en antirynkekrem av sin mann en gang. Hun ble ganske sur, men det var heldigvis bare avledning til en bedre pakke da Anonymous poster hash: f72b9...e93
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 En godt innrøyka gammel bok. Tett fulgt av en pakke binders. Anonymous poster hash: 01a7a...36f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Tennissokker i størrelse 43-45 som 12åring. Onkelen min var blitt nyskilt, og hadde handlet identiske pakker til hele slekta på matbutikken. Var jo ikke en horribel gave, men skuffelsen var så stor da han var (og ble igjen) den kule onkelen med de fantasifulle gavene. :-) Anonymous poster hash: 73400...b80
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 En grell trevindusramme med gardiner og to nisser i - til å henge på veggen. Fra et voksent par i 30-årene... Anonymous poster hash: 66f1e...b52
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Kjevle og badevekt. Fra samboeren. Trenger jeg å fortelle at det er lenge siden han ble min eks-samboer? Anonymous poster hash: ef6ed...548
☆☆☆ Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Kjevle og badevekt. Fra samboeren. Trenger jeg å fortelle at det er lenge siden han ble min eks-samboer? Anonymous poster hash: ef6ed...548 Fin kombinasjon. Hadde mannen komt med badevekt til meg hadde eg funne fram kjevla om den ikkje tilfeldigvis var vedlagt vekta.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Kjevle og badevekt. Fra samboeren. Trenger jeg å fortelle at det er lenge siden han ble min eks-samboer? Anonymous poster hash: ef6ed...548 Fin kombinasjon. Hadde mannen komt med badevekt til meg hadde eg funne fram kjevla om den ikkje tilfeldigvis var vedlagt vekta. Hehe, kjevla var sikkert ment for å denge ham i hodet med det som "takk for gaven" Her var den verste gaven fra farmor til de to eldste. En bok om hvordan bli god husmor - etter at hun i årevis klage på at jeg ikke gjorde alt i huset, mens jeg studerte, jobbet og tok meg av barn, mens mannen var uføretrygdet, trødde hjemme og klagde på at jeg ikke gjorde alt husarbeid. Anonymous poster hash: 7b589...fef
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 En svæær stiftemaskin da jeg var rundt 10-12 år. Det var ikke stiftemaskinen i seg selv som var problemet da, men det at jeg stifta fingeren min og endte opp på legevakten. God jul liksom Anonymous poster hash: 9be3f...052
Giss Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Ca år 2000 fikk jeg en pakke av min bestemor som inneholdt en såpe og deodorant som min storesøster hadde gitt henne til jul - ca år 1985. Veldig karakteristisk, utgått av salg for lenge siden og absolutt utgått på dato.... Min søster fikk fra samme dame en litt slitt kokebok som drysset gammelt mel og hadde inntørkete sauseflekker på noen av sidene. Namnam. Endret 12. desember 2014 av Giss
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 Drinkmikse-sett og irish coffee-glass når jeg var 16. Anonymous poster hash: 88105...445
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Hmmm... I fjor fikk vi en horribelt svær juicepresse som bestod av 30-40 deler som skulle "enkelt" tas fra hverandre og vaskes etter hver gang... Pressen var så stor at den tok halve kjøkkenbenken vår. Prøvde den en gang, og den virket ikke..... Noe billeg dritt som svigers hadde kjøpt på ebay.... Ikke ønsket vi oss det heller. Ellers husker jeg godt når min søster var 15 år og fikk en meter høy nisse som blinket med lys i alle farger, danset og spilte sprukket julemusikk. Og min svoger som fikk en rosa cupcake baker til jul av sine foreldre et år Samme år som vi fikk juicepressa faktisk... Og nei, han er ikke homo..... singel kar på da 27 år. Anonymous poster hash: e68bb...e85
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 En godt innrøyka gammel bok. Tett fulgt av en pakke binders. Anonymous poster hash: 01a7a...36f Kom på at jeg fikk en oppvaskbørste og oppvaskklut fra bestemor en gang, lurer på om den faktisk slår bindersen. Spesielt siden mannen og jeg fikk hver vår gave, og hans var to par sokker. Føltes veldig urettferdig, ville heller hatt det jeg også. Anonymous poster hash: 01a7a...36f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Det må ha vært det året pappa lagde såpe til alle. En fæl midtlivskrise vi alle måtte ta del i. Jeg var 13 år. Vi måtte også lage såper med han og turen til Frankrike var fokusert rundt ulike butikker med dufter og farger. Jeg er allergisk mot parfyme i tillegg så både såpelagingen og gaven var mildt sagt uheldig. Husker vi barna var så skuffet over at han ikke kunne ha en normal midtlivskrise med motorsykkel og ring i øret. Han hadde tross alt gjort resten til punkt og prikke med å forlate mamma for en 10 år yngre dame..... Anonymous poster hash: 447ca...121
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 dalmatinerjakke uten fasong-driiitkort.var breiere enn den var lang. 15 år. var helt flau hver gang jeg måtte gå med den.. Anonymous poster hash: 680f0...cea
millemille Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 Badeand og ekkel dusjsåpe, et pakkesert med nillekvalitet. Jeg var 18 og gaven var fra mannens tante.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 Vanderbit av mormor som kombinert jule og bursdagsgave fra jeg var 12-16, som 16 åring fikk jeg gammel sjokolade. Fra farmor fikk jeg sengetøy, håndklær, kluter og duker fra jeg var 13. Som 12 åring smugtittet jeg på julegavene fra mine foreldre så da sluttet de å pakke dem inn, det var også siste året jeg fikk julegave under treet da de heller tok meg med på shopping så jeg fikk handlet et nytt antrekk. Da jeg var 14 kjøpte broren min en pakke kondomer til meg fra nissen med påskriften " dette trenger du nå",er kanskje verdt å nevne at vi alltid feiret med farmor og farfar og hver pakke ble lest opp og alle måtte få se hva vi fikk. Fikk ikke mensen før jeg ble 15 og hadde ikke kjæreste eller sex før jeg var 17) Da jeg var 15 hadde venninnene mine vært på kondomeriet, HURRA!! De siste fire årene har jeg fått pledd av mine foreldre å synes det er greit.. Kanskje dette er grunnen til at jeg ikke liker å få gaver eller oppmerksomhet rundt bursdager og jul. Anonymous poster hash: f5374...9cc
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 En brukt barberhøvel! Det var lange kjønnshår på den. Fikk den av en gammel dame som er naboen vår. Anonymous poster hash: 40be0...2fe
FrkKværner Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Min mamma tror tydeligvis jeg ligger med pysj om natten enda, som hun sier "det er jo så godt å ha på om natten" 😜. Fikk i en alder av 25år en knall rød silkepysj med masse små reinsdyr på. Sexy.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #19 Skrevet 12. desember 2014 Fikk en tom fotoalbum av bestefar når jeg var 14. Inni sto det skrevet : til pappa, fra Håkon + dato. Håkon er min onkel og albumet var en gave han hadde gitt til sin pappa (min bestefar) 5 år tidligere. Skal man gi gaver videre, kan det være lurt å passe på at det ikke er synlige tegn på at man har fått gaven av noen andre Anonymous poster hash: d2562...780
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #20 Skrevet 12. desember 2014 En pakke Nutrilett fra tanta mi da jeg var 15år Anonymous poster hash: af1de...93d
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 12. desember 2014 #21 Skrevet 12. desember 2014 Egentlig kanskje ikke det verste, men festligste... Fikk et år en bok fra min farmor. Den boka var stemplet med et eller annet bibliotek, husker ikke nå hvilket.. He he Det var også en jul hvor jeg, min søster (10 år yngre) og min mor fikk samme nattkjole(!) og i samme str😁 Ikke var den fin heller... He he
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #22 Skrevet 12. desember 2014 Vanskelig å velge, fikk en gang rynkekrem i julegave av kjæresten - jeg var da 25 år og det var det eneste han hadde kjøpt. Det forholdet varte ikke veldig lenge.. Så fikk jeg ett nettbrett av svigers som jeg fant fullt av bilder på, hele slekta hadde visst brukt det før de pakket det inn i orginalforpakning og latet som om det var nytt. I tillegg var det så dårlig at det ikke engang var mulig å lese nettaviser med det. Men tanken var god vil jeg tro^^ Anonymous poster hash: 4e73b...e6f
Gjest Skrevet 12. desember 2014 #23 Skrevet 12. desember 2014 Brukt stekepanne fra en gjerrig slektning!
tante grusom master of law Skrevet 12. desember 2014 #24 Skrevet 12. desember 2014 Jeg fikk engang en oppbrukt parfymeflaske av stefarmor. Hun syntes flasken var så fin.
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #25 Skrevet 13. desember 2014 Ojoj! Herlig tråd ... Jeg som trodde ekskjærestens plysjete, pusete kosedyr i nusselig forpakning var det verste. Han hadde fått min venninne til å strikke genser til kosedyret attpåtil. Men jeg ser jo at den barberhøvelen med hår på nok var mye verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå