Love my kidz Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Har gått hjemme noen år etter noe sykdom, både fysisk og psykisk. Er blitt en del bedre og driver med jobbsøking. Innser at det er mye som begrenser meg, og aller mest er det å ha fleksibilitet i arbeidstid som er veldig viktig for meg å ha, mtp min egen helse OG det å kunne følge opp min sønn med diagnose. Løsningen hadde vært å jobbe hjemmefra. Men med hva? Noen som har tips? Har ikke utdanning, kun fagbrev i kontor og adm.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Hva med å tilby en sentralbord løsning for diverse småbedrifter? Er mange som er en eller to i bedriften og dermed er det også de som tar i mot kunde samtaler. Noe som kan være forstyrrende i arbeidet. Så om du kan sette opp en plan for hvordan du kan fungere som sentral bordløsning for disse firmaene slik at kundene kan foreta bestillinger (om det er aktuellt) gjennom deg og du da eventellt vet om som jobber er tilgjengelig for en samtale eller ikke. Divese telefonselskap har sentralbordløsninger som gjør at du kan se på sjerm ang. hvem kunden ringer og demed kan du også presentere deg med korrekt firmanavn. Det er noe du kan gjøre fra hjemme og kontor og administasjon utdanningen din er midt i blinken. Anonymous poster hash: 7d7ac...1bb
Love my kidz Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2014 Hva med å tilby en sentralbord løsning for diverse småbedrifter? Er mange som er en eller to i bedriften og dermed er det også de som tar i mot kunde samtaler. Noe som kan være forstyrrende i arbeidet. Så om du kan sette opp en plan for hvordan du kan fungere som sentral bordløsning for disse firmaene slik at kundene kan foreta bestillinger (om det er aktuellt) gjennom deg og du da eventellt vet om som jobber er tilgjengelig for en samtale eller ikke. Divese telefonselskap har sentralbordløsninger som gjør at du kan se på sjerm ang. hvem kunden ringer og demed kan du også presentere deg med korrekt firmanavn. Det er noe du kan gjøre fra hjemme og kontor og administasjon utdanningen din er midt i blinken. Anonymous poster hash: 7d7ac...1bb Kanskje det? Takk for tips :-) Flere? Ser med jevne mellomrom flere her skriver at de har eget firma eller jobber hjemmefra, hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Jeg og mannen driver eget firma. Men jeg vil ikke anbefale det. Ikke den typen vi holder på med i allefall. Det er mye jobb, ugunstige arbeidstider og lite fri. Så jeg har gått lei etter 10 år. Driver å tar etterutdanning så jeg kan få en mer normal jobb. Men det finnes jo veldig mye man kan gjøre, bare fantasien som stopper. Men om man skal ha et firma til å fungere over lengre tid og kunne leve av det, så koster det, både kapital og tid. Anonymous poster hash: 5c21c...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå