Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Mannen min er borte på jobb og skal være det i en uke. Det betyr normalt at jeg er alene med å fikse alt, rekke alt og gjøre alt for han er jo tross alt på jobb et godt stykke unna. I går ble håndtaket på døra ødelagt og det er ikke verdens undergang, jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt for å fikse det når jeg fikk tid før jeg hastet ut på trening med barna. Da jeg kom hjem hadde han vært her å fikset døra, handlet inn litt, tømt oppvaskmaskinen, hengt opp klær og ordnet kveldsmat til oss!! Han er veldig romantisk av seg, men jeg tror dette topper listen! Heldige meg Hva var det siste noen gjorde bare for å gjøre deg glad eller for å hjelpe deg? Anonymous poster hash: d4256...64d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Det var snilt gjort! Så heldig du er. Jeg var syk i går og lå i en døs hele dagen. Alle barna har hatt omgangssyke denne uka og det har jeg også. Da jeg skulle legge meg i går hadde han vasket soverommet, kjøpt nytt sengetøy som han hadde vasket, strøket (!) og lagt på senga. Det var så deilig å legge seg. I tillegg tok han barna på natta, slik at jeg fikk sove. Anonymous poster hash: 38811...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå