Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Planene våre ble plutselig avlyst så nå må jeg ha inspirasjon! Anonymous poster hash: 7b8fb...70d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Lekeland på lørdag. Resten av helgen står åpen foreløpig. Anonymous poster hash: a7fbd...5ae
Spire nr3 i magen=) Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Skal på babyshower for søstern min:-) eldste jenta skal på bowling bursdag og jeg og mannen skal handle litt julegaver:-) det er det som er planlagt hvertfall ;-) hva med kino, bowling, pepperkake baking f.eks? Ha en fin helg uansett hva du finner på:-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 På kino i morgen. 11 og 14 åringen skal se hobbiten mens 5 og 7 åringen skal se Karsten og Petra. Ellers skal vi sette sammen og pynte pepperkakehus tenkte jeg. Anonymous poster hash: 6fbc0...38c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Åja, kanskje vi skal bake pepperkaker og pynte peperkakehus på søndag! God idé! #2 Anonymous poster hash: a7fbd...5ae
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 I kveld er jeg alene med barna, så etter babyen er lagt så skal jeg og fireåringen pynte pepperkakehjerter som vi henger til pynt. På lørdag så skal vi til byen og handle litt julegaver og legge ønskeliste i postkassen til nissen, den står på torvet i byen ved julegrana. På kvelden skal vi lage julegodteri mens en julefilm surrer i bakgrunnen. På søndag trur jeg vi skal bort på besøk, hvis ikke så skal vi lage til og fra lapper og male på julekuler. Innimellom dette så blir det noen gåturer, masse babykos og noen innslag av frost show fra eldste Anonymous poster hash: 21d53...945
Mamma_til_2 Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 I morgen skal jeg og barna shoppe julegaver mens mannen er på jobb, på kvelden skal jeg til en venninne og bake julekaker og drikke vin Søndag tror jeg det blir slalåm
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Ikveld er det ut og spise med svigers, i morgen skal vi på ultralyd, og søndag julegaveshopping og div familiebesøk Anonymous poster hash: 46887...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå