Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Jeg har mange ting jeg burde ha gjort så jeg burde egentlig ha begynt. Jeg skal: Bake brød, ta helge vasken, vasket, tørket og lagt opp masse klær, organisert papirer, måkt av terrassen, ryddet litt, pakket inn julegaver, handle og luftet hunden... Vi får nå se hva som skjer da jeg er ganske trygg på at det ikke går noe sted hvis jeg ikke gjør det selv, tror det blir både helg og jul uansett også... Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding.......... Anonymous poster hash: 41b63...46e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Ommøblere stua og omorganisere lekene. Må sorteres litt før det blir fylt på med mye nytt. Også bake lussekatter når gutten min kommer hjem fra barnehagen. Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Nå: Straks sove etter nattevakt. Stå opp, så møte familie og gå ut å spise, før vi alle skal på teater og se reisen til julestjernen. Når dette er over er det snart duket for jobb igjen!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Akkurat vært i barnehagen og sett på luciatog, nå spiser jeg frokost. Etterpå skal jeg bake delene til pepperkakehuset så vi kan sette det sammen og pynte det i helga. Blir vel litt rydding og raskt husarbeid også, men ikke så mye jeg gidder. Så må jeg en liten tur i matbutikken. Anonymous poster hash: 6f07a...cce
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding.......... Anonymous poster hash: 41b63...46e Hun er sykemeldt fra jobb ikke livet!! Trente, gikk på cafe, vasket og var med venninner da jeg var sykemeldt i fjor. Og nei; hadde lyst, men fikk ikke lov å reise på jobb av legen min. Anonymous poster hash: 411f6...eca
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Skal bake, vaske litt, legge sammen klær og senere skal jeg i badebassenget med ungene. Anonymous poster hash: 411f6...eca
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding.......... Anonymous poster hash: 41b63...46e Unødvendig kommentar. Skal man ligge i sengen så lenge man er sykemeldt? Anonymous poster hash: 07698...c20
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 Skal samle inn klær til en vennine som trenger det i morgen så blir litt frem og tilbake med buss. Søndag skal vi på nissefest med mange andre barn Anonymous poster hash: 84d79...35f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding..........Anonymous poster hash: 41b63...46e Hun er sykemeldt fra jobb ikke livet!! Trente, gikk på cafe, vasket og var med venninner da jeg var sykemeldt i fjor. Og nei; hadde lyst, men fikk ikke lov å reise på jobb av legen min. Anonymous poster hash: 411f6...eca Det er lov å jobbe selvom man er sykemeldt. Nå veit ikke jeg hvorfor anonym her er sykemeldt, men hun har hvert all overskudd til å gjøre masse. Anonymous poster hash: c1233...d95
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding..........Anonymous poster hash: 41b63...46e Hun er sykemeldt fra jobb ikke livet!! Trente, gikk på cafe, vasket og var med venninner da jeg var sykemeldt i fjor. Og nei; hadde lyst, men fikk ikke lov å reise på jobb av legen min. Anonymous poster hash: 411f6...eca Det er lov å jobbe selvom man er sykemeldt. Nå veit ikke jeg hvorfor anonym her er sykemeldt, men hun har hvert all overskudd til å gjøre masse. Anonymous poster hash: c1233...d95 Nei, alle har ikke lov til det! Dette har tydeligvis ikke peiling på. Er alt etter hvor man jobber. Ikke alle jobber på kontor. Anonymous poster hash: 411f6...eca
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding..........Anonymous poster hash: 41b63...46e Hun er sykemeldt fra jobb ikke livet!! Trente, gikk på cafe, vasket og var med venninner da jeg var sykemeldt i fjor. Og nei; hadde lyst, men fikk ikke lov å reise på jobb av legen min. Anonymous poster hash: 411f6...eca Det er lov å jobbe selvom man er sykemeldt. Nå veit ikke jeg hvorfor anonym her er sykemeldt, men hun har hvert all overskudd til å gjøre masse.Anonymous poster hash: c1233...d95 Ohh get a life! Anonymous poster hash: 07698...c20
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding.......... Anonymous poster hash: 41b63...46e Heldigvis er ikke de fleste dager sånn. De fleste dager sitter jeg med rompa godt plantet i sofaen fra barna blir levert til de kommer hjem. Grunnen til at det er så mye å gjøre idag, er fordi jeg ikke fikk gjort noe igår. Depresjon og ptsd er grunnene for sykemeldingen da, så det at jeg kommer meg ut er egentlig bare positivt. Og jeg er ikke fullt sykemeldt, for jeg vet selv hvor viktig det er å ikke bli gående hjemme fulltid. Anonymous poster hash: 959a8...7dc
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding..........Anonymous poster hash: 41b63...46e Hun er sykemeldt fra jobb ikke livet!! Trente, gikk på cafe, vasket og var med venninner da jeg var sykemeldt i fjor. Og nei; hadde lyst, men fikk ikke lov å reise på jobb av legen min. Anonymous poster hash: 411f6...eca Det er lov å jobbe selvom man er sykemeldt.Nå veit ikke jeg hvorfor anonym her er sykemeldt, men hun har hvert all overskudd til å gjøre masse.Anonymous poster hash: c1233...d95 Nei, alle har ikke lov til det! Dette har tydeligvis ikke peiling på. Er alt etter hvor man jobber. Ikke alle jobber på kontor. Anonymous poster hash: 411f6...eca Jeg jo ber ikke på kontor jeg heller, men har avbrutt sykemelding flere ganger fordi jeg føler meg i form, trenger ikke sitte hjemme å trøkker bare fordi sykemeldinger varer noen dager til. Og hva i alle dager skal legen gjøre om man velger å gå på jobb? Har man kapasitet og lyst til å jobbe så bør man jo det. Anonymous poster hash: c1233...d95
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding.......... Anonymous poster hash: 41b63...46e Heldigvis er ikke de fleste dager sånn. De fleste dager sitter jeg med rompa godt plantet i sofaen fra barna blir levert til de kommer hjem. Grunnen til at det er så mye å gjøre idag, er fordi jeg ikke fikk gjort noe igår. Depresjon og ptsd er grunnene for sykemeldingen da, så det at jeg kommer meg ut er egentlig bare positivt. Og jeg er ikke fullt sykemeldt, for jeg vet selv hvor viktig det er å ikke bli gående hjemme fulltid. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du skulle bare skrevet at du hadde fri vet du. Folkens, jeg er ufør, så nå kan dere begynne å "ta" meg fordi jeg har krefter til å ommøblere og bake i stedet. #4 Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Jeg skal føde! Hurra! Rier startet klokken 04.15, men foreløpig fortsatt 10 min mellom hver rie. Ikke er de så fryktelig kraftige heller. Håper det tar seg opp og ikke flater ut. Vil ha lille baby i dag helst . Anonymous poster hash: 27f1f...46c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Jeg jobber feks. i industrien. Om jeg hadde gått på jobb hadde jeg blitt sendt hjem igjen med engang. Er mye med sikkerhet å gjøre. Så nei; du har tydeligvis ikke peiling. Anonymous poster hash: 411f6...eca
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #19 Skrevet 12. desember 2014 Jeg skal føde! Hurra! Rier startet klokken 04.15, men foreløpig fortsatt 10 min mellom hver rie. Ikke er de så fryktelig kraftige heller. Håper det tar seg opp og ikke flater ut. Vil ha lille baby i dag helst . Anonymous poster hash: 27f1f...46c Lykke til! Anonymous poster hash: 411f6...eca
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #20 Skrevet 12. desember 2014 Begynner med å levere sykemelding på jobben. Deretter til byen for å handle noen julegaver. Videre til et dekksenter, for to av vinterdekkene mine lekker luft. Så til tannlegen med datteren min. Levere henne hjemme, pakke, og dra til kjæresten min. Ikveld blir det julekonsert. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du var aktiv med sykemelding.......... Anonymous poster hash: 41b63...46e Heldigvis er ikke de fleste dager sånn. De fleste dager sitter jeg med rompa godt plantet i sofaen fra barna blir levert til de kommer hjem. Grunnen til at det er så mye å gjøre idag, er fordi jeg ikke fikk gjort noe igår. Depresjon og ptsd er grunnene for sykemeldingen da, så det at jeg kommer meg ut er egentlig bare positivt. Og jeg er ikke fullt sykemeldt, for jeg vet selv hvor viktig det er å ikke bli gående hjemme fulltid. Anonymous poster hash: 959a8...7dc Du skulle bare skrevet at du hadde fri vet du. Folkens, jeg er ufør, så nå kan dere begynne å "ta" meg fordi jeg har krefter til å ommøblere og bake i stedet. #4 Anonymous poster hash: 5f76f...fba Ja. Det verste er at jeg burde hvertfall vært forutseende nok til å se det komme, etter alle år her inne Anonymous poster hash: 959a8...7dc
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #21 Skrevet 12. desember 2014 Lage ferdig julegaver, støvsuge, sette på oppvasker, sette på vasker med klær, rydde, men det julegvegreiene er prioritert siden det fører til mye rot Anonymous poster hash: ffb40...fab
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2014 #22 Skrevet 12. desember 2014 Jobbe. Hente unger, lage middag, brette klær, vaske gulv... som alle andre dager...
Marriet Skrevet 12. desember 2014 #23 Skrevet 12. desember 2014 Lykke til, til deg som skal føde idag! For en julegave!! Jeg har spist frokost og betalt regninger Idag skal jeg handle litt, vurderer å besøke barnehagen jeg jobber i pga luciadagen, kose med lillekjæresten, helgevask og idolfinale. Det jeg skal gjøre mest idag er å se frem til og glede meg til morgendagen
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #24 Skrevet 12. desember 2014 Har vært på Lucia i barnehagen. Resten av dagen skal jeg bruke med tvillingene mine, som er hjemme pga 48-timers regelen etter omgangssyke. Håper å få huset litt i orden til helga. Det ser ikke ut etter en uke med sykdom, Anonymous poster hash: 4b79e...523
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #25 Skrevet 12. desember 2014 Jobbe. Hente unger, lage middag, brette klær, vaske gulv... som alle andre dager... Vasker du gulv hver dag? Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå