Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Livredd for at det skal være store avvik hos fosteret, eller enda være: at hjertet vi så slå i uke 8 har stoppet Hadde en MA tidligere i år og gikk igjennom en traumatisk abort ifm den,er ikke forberedt på å måtte gå igjennom noe slikt en gang til føler det er en liten dommedag vi skal igjennom må,bah Bare et lite hjertesukk og tankedeling en fredagsmorgen!! Anonymous poster hash: b2c15...8ac
Fandens Oldemor Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Skjønner hva du mener, har hatt en del MA selv. Man blir redd for skjermen og hva den vil vise. Likevel blir gleden desto større når man får se det lille bankende hjertet! Forsøk å ikke bekymre deg, statistikken er på din side. Mest sannsynlig går det helt fint!
Fandens Oldemor Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Skjønner hva du mener, har hatt en del MA selv. Man blir redd for skjermen og hva den vil vise. Likevel blir gleden desto større når man får se det lille bankende hjertet! Forsøk å ikke bekymre deg, statistikken er på din side. Mest sannsynlig går det helt fint! Ja, og jeg var også redd for avvik ved siste graviditet. Vet ikke hvorfor, var bare det. Og da ble jeg redd for at det var intuisjonen min som ville si meg noe. Det var det slett ikke, han er aldeles perfekt her han ligger
amandine Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, vi er mange som har vært der før.. Dessverre er det jo bare sånn det er, og en ultralyd forandrer ikke på det livet du bærer. Det gir deg en visshet, men man man har aldri garantier. Trøsten er vel at når du er kommet så langt som du er så er sjansen stor for at alt går bra. Hold fast i det til det motsatte er bevist! Jeg opplevde samme starten som deg etter at vi hadde prøvd i "hundre" år. Det var knalltøft og jeg glemmer det aldri, det vil alltid være en del av meg. Selv nå 15 år etter er det i tankene mine med jevne mellomrom. Men etter det har jeg fått tre flotte unger. Med siste var jeg på duotest og tidlig UL. Har aldri vært så nervøs i hele mitt liv som da jeg ventet på resultatene. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Skjønner godt hvordan du har det.. Har opplevd begge delene som du frykter:/ Det går sikker bra med deg, Lykke til☺ Anonymous poster hash: e6bf7...232
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Tusen takk dere! Jeg vet at det ikke er noe man får gjort med det til eller fra! Men man får hvertfall en bekreftelse på hvordan ståa er! Mannen min og jeg snakket senest i går kveld om vi skulle avlyse timen og heller bare vente til oul, vente i uvisshet, men jeg tror ikke at jeg klarer å vente helt til slutten av januar! Det er vel bare til å hoppe i det tenker jeg, så krysser vi fingrene for at alt står bra til med huleboeren vår Hi Anonymous poster hash: b2c15...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå