GÃ¥ til innhold

Julebord, alkohol og tannverk 😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord i morgen, og har gledet meg sykt de siste ukene! Idag fikk jeg tannverk... Time til tannlege neste uke, i mellomtiden kansler jeg paralgin forte... Men hva Kan jeg ga sammen med alkohol? Finnes det noe i det hele tatt? Kan jeg ta i morgen så er det ute av kroppen om kvelden? Når kan jeg ta om natten? Hjeeeelp... Har så lyst å dra, drikke og ha det gøy!!!

Anonymous poster hash: 95392...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...

Skrevet

Paralgin forte hadde jeg ikke brukt sammen med alkohol. Hadde selv sinnsyk tannverk for en stund siden og i påvente av tannlegen brukte jeg faktisk nellik som smertelindring. Fungerte overraskende bra! Google tannverk+ kjerringråd så får du fremgangsmåten. Håper du får et fint julebord:-)

Skrevet

MÅ man drikke alkohol for å kunne kose seg? Jeg hadde kjøpt en god alkoholfri cider eller vin - smaker akkurat det samme som alkoholholdige varianter men gir ikke følelsen av rus.

Anonymous poster hash: b9fd6...8ef
Skrevet

Alkoholfri rødvin er IKKE godt og alkoholfri cava finnes ikke. Selv har jeg ikke rørt alkohol på over et år pga graviditet og baby, men skjønner hi veldig godt.

Skrevet

Klart meg fint uten alkohol i tre graviditeter og tre ammeperioder. Nå kommer endelig et julebord der jeg ikke er gravid og ikke ammer, og jeg hadde gledet meg til å drikke vin sammen med kollegaene mine, bli fnisete og danse og ha det gøy hele natta! Kan kose meg uten ja, men jeg vil ikke det denne gangen!

Men gode nyheter! Våkna opp i dag tidlig og de verste smertene var borte! :D Har ikke tatt smertestillende i hele dag, så dette ser bra ut!!! :D Skal gjøre meg klar nå straks!

Skrevet

Klart meg fint uten alkohol i tre graviditeter og tre ammeperioder. Nå kommer endelig et julebord der jeg ikke er gravid og ikke ammer, og jeg hadde gledet meg til å drikke vin sammen med kollegaene mine, bli fnisete og danse og ha det gøy hele natta! Kan kose meg uten ja, men jeg vil ikke det denne gangen!

Men gode nyheter! Våkna opp i dag tidlig og de verste smertene var borte! :D Har ikke tatt smertestillende i hele dag, så dette ser bra ut!!! :D Skal gjøre meg klar nå straks!

I fjor amma jeg ikke da, men var nyoperert og måtte holde meg hjemme...

Skrevet

Hvis du dropper tablett den dagen, og drikker i stedet for, vil jo alkoholen fungere som smertestillende på kvelden hvertfall 😉

Ville absolutt ikke blandet paralgin forte med alkohol.

Anonymous poster hash: 1bd13...b49

Skrevet

Hvis du dropper tablett den dagen, og drikker i stedet for, vil jo alkoholen fungere som smertestillende på kvelden hvertfall 😉

Googla en del i natt, og hadde allerede slått fra meg det å ta paralgin sammen med alkohol..;)

Ja, skulle det bli vondt igjen får jeg ta meg en sterk dram! Hehe, neida;)

Skrevet

Googla en del i natt, og hadde allerede slått fra meg det å ta paralgin sammen med alkohol..;)

Ja, skulle det bli vondt igjen får jeg ta meg en sterk dram! Hehe, neida;)

Hehe drita full, men har hvertfall ikke tannverk 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...