Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Jeg er heelt elendig på julegaver selv, men hva er det verste man kan gi? Jeg tenker ost og lignende mat med kort holdbarhet er en dårlig idè, i jula er de jo så mye mat i omløp allerede Og så ser jeg at mange gamle ofte får mye kremer, dusjsåpe og sånt, er vel begrenset hvor mye lotion man kan bruke Så hva er din dårligste gaveide? Anonymous poster hash: 912cf...5ef
Fandens Oldemor Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Jeg liker ikke å få noe det er meningen at jeg skal ha stående/hengende framme til pynt i huset, med mindre jeg har ønsket meg den konkrete tingen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Klær, med mindre du kjenner personen svært godt/det er ønsket. Tanter osv har som regel NULL peiling på hva jeg liker, og nøytrale klær som f.eks en singlet blir for vanskelig, ender alltid opp med en dritstygg topp/genser fra en butikk med en haug andre stygge plagg, så bytting er bortkastet.. Anonymous poster hash: 0cef6...421
MammantilNurket Skrevet 12. desember 2014 #4 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. Endret 12. desember 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Nutrilett Antirynkekrem Sexleketøy Bøker som 'Hvordan kapre en mann' og 'Gleden ved å ha barn' til en singel og barnløs Levende dyr Anonymous poster hash: f6ac1...860
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Klær, med mindre du kjenner personen svært godt/det er ønsket. Tanter osv har som regel NULL peiling på hva jeg liker, og nøytrale klær som f.eks en singlet blir for vanskelig, ender alltid opp med en dritstygg topp/genser fra en butikk med en haug andre stygge plagg, så bytting er bortkastet.. Anonymous poster hash: 0cef6...421 Hvis ikke du klarer å finne en brukendes ting i en hel butikk, så er du bare vanskelig Anonymous poster hash: d670a...3a0
valnøtta Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. Har du fått egglikør i palmolive flaske?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. Har du fått egglikør i palmolive flaske? De tenkte vel hun var fornøyd bare det var alkohol. Kanskje det var fra en av stalkerne hennes her inne. Anonymous poster hash: 08a56...99b
Gjest flykræsj Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. 😱😂Føyer til: gaver som indikerer hva man synes mottaker bør begynne med. Eks treningsutstyr til en som hater trening, kokebok til fjorlandmennesker osv. Julaften er ikke kvelden for moraliserende pekefingre. Cellulittkrem, alkometer, mopper o.l. bør også unngås med mindre mottaker i klar tekst har uttrykt slike ønsker. God jul 🎅
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #10 Skrevet 12. desember 2014 Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. Enig med den, bortsett fra at jeg er kløpper på kjøkkenet, så nr. 8 kan forekomme. Anonymous poster hash: 7dd90...6b1
Iiiiik Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Hjemmestrikkete sokker av akrylgarn, i mange ulike farger og sokkene i paret er ikke like (jeg er ganske god på strikking selv og vil heller lage noe fint) Sett med mikrofiberkluter (jada, jeg vet vi ikke vinner noen medalje i vasking, men det er ikke klutene det står på) Leker med forferdelige mengder lyd Sånt sett med bodylotion og dusjsåpe av et obskurt merke (vil helst bestemme selv) Sånn ellers synes jeg det er tanken bak som teller. Og håper at mine gavemottakere ikke er enige i punktet om hjemmelaget mat, kake osv. Det gir jeg nemlig bort hvert eneste år Tror selvfølgelig selv at jeg er flink, ellers ville jeg ikke gitt det bort. Men hvem tror vel at det smaker dritt det de vil gi til andre?
Papegøyeblomst Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 I fjor fikk jeg en "økonimipakke" med kjøkkenkluter fra "Nissen" ( mamma) -Kjæledyr -Smykker, type "artige, tenkte på deg" ( f.eks øredobb m hengende fjær eller store, glorete halskjeder) - Strømpebukser
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #13 Skrevet 12. desember 2014 Synes ikke det er noe galt i å gi gavekurver. Det kan være veldig mye fint oppi dem har kjøpt to fra Lucky Duck i år. Ikke med såpe, men litt annet... Levende dyr er ikke julegaver. Men det som er helt fy fy for meg, er pyntegjenstander. Det være seg figurer, lys, lysestaker, telyholdere, duker, lamper etc. Men husk at det er tanken som teller. Anonymous poster hash: eb7bc...f9a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #14 Skrevet 12. desember 2014 Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. Har du fått egglikør i palmolive flaske? Jeg har blitt servert majones (til reker) i spenolflaske. Det var ingen höydare... Anonymous poster hash: 380e3...31e
Jezebel Skrevet 12. desember 2014 #15 Skrevet 12. desember 2014 Husker ei her på forumet som fikk Nutrilett til jul. Av svigermonster om jeg ikke husker feil.
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. Føyer til: gaver som indikerer hva man synes mottaker bør begynne med. Eks treningsutstyr til en som hater trening, kokebok til fjorlandmennesker osv. Julaften er ikke kvelden for moraliserende pekefingre. Cellulittkrem, alkometer, mopper o.l. bør også unngås med mindre mottaker i klar tekst har uttrykt slike ønsker. God jul Åh. Det minner meg på at jeg fikk en bok om slankende yogaøvelser til jul engang. Av min mor. Jeg var 18, og ble ganske lei meg.
Vanilla83 Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Mamman til Nurkets Topp 10 julegaver som bør unngås: 1) Julepynt - med mindre dette er noe målpersonen ønsker seg. 2) Julegensere, julepysjamas, juleslips eller andre høytidsrelaterte klesplagg. 3) Frityrkoker, iskremmaskin eller andre husholdningsartikler som kan føre til dramatisk vektøkning på kort tid hos målpersonen. 4) Sexleketøy ... av åpenbare grunner. 5) Snedige massasjespparater eller andre oppfinnelser som kjøpes på stands på kjøpesenteret. 6) Alt fra TV-Shop. 7) Små gavekurver av typen som er fyllt med såpestykker, treull (?), pakket i Glad-pak og pyntet med sløyfe. Disse forekommer heldigvis ikke så ofte nå til dags, men kan med ujevne mellom dukke opp ... vokt deg, kvinne! 8) Hjemmelaget mat, likør, kaker og konserver - er du middels eller under middels god på kjøkkenet? Kjøp heller en eske "After Eight". 9) Hjemmelaget eggelikør i "Palmolive"-flaske (se forøvrig punkt 8). 10) Bilder av barna dine. Dersom ikke målpersonen har en _nær_ relasjon til deg og dine barn er de sannsynligvis lite interessert i å ha bilder av dine barn på veggen. Haha jeg måtte le
Vanilla83 Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Jeg fikk en gang en badevekt og en bok med sunne oppskrifter av min farmor. Jeg er 100 % sikker på at det ikke lå noe hint bak, for hun er verdens søteste. Ble glad jeg;) Forøvrig settes det liten pris på ting som er kjøpt på tv-shop, grøss.
Rediken Skrevet 12. desember 2014 #19 Skrevet 12. desember 2014 Typisk utstyr som man aldri får bruk for, som salatslynge. Like enkelt å vaske salaten for hånd! En annen merkelig gave jeg fikk var en miljøvennlig kjøkkenkniv laget av porselen fra resirkulerte toaletter(!), den knuste da jeg mistet den i gulvet. Den rareste gaven jeg har fått må ha vært ekstremt dyr; fikk et ENORM smykke formet som et skip i gull. Lurer på om det er spesiallaget til meg, fra min bestefar som er sjømann. Utrolig stygt og det blir aldri brukt, men til tross for dette har jeg på en merkelig måte blitt litt glad i smykket. Det minner meg om min sære bestefar
Jezebel Skrevet 12. desember 2014 #21 Skrevet 12. desember 2014 Nesehårfjerner.. Hæ, er det også galt nå? Nei og nei, jeg som trodde jeg hadde funnet den perfekte gaven til svigermor.
MilleMarmelade Skrevet 12. desember 2014 #22 Skrevet 12. desember 2014 (endret) Da svigerinnen min var knapt 3mnd på vei med førstemann, fikk hun en bok om barneoppdragelse av sin svigermor til jul... Og den var bare til henne, ikke henne og mannen engang. Huff! Endret 12. desember 2014 av mortilknerten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå