Nyttårs barn Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Og gjerne noe litt lusuriøst også, hva skulle det være? Jeg har sett en lekker diamantring som jeg seriøst vurderer å kjøpe til meg selv og legge under treet.
Mandala Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Jeg hadde følt meg en smule dum hvis jeg pakket opp en diamantring og når familien spurte hvem den var fra, så måtte jeg svart meg selv
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Varmeflaske, ullundertøy, ullsokker, Lommevarmer. .. brr, fryser... .. Anonymous poster hash: e3cda...787
Nyttårs barn Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg hadde følt meg en smule dum hvis jeg pakket opp en diamantring og når familien spurte hvem den var fra, så måtte jeg svart meg selv Ja det kan du si men mannen har kjøpt nye reoler fra ikea og mener at dette er vår julegave til hverandre. Han er ikke så opptatt av gaver til jul. Det er en ring som jeg ønsker meg og da får jeg jo akkurat det jeg vil ha.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Jeg hadde ønsket meg en dyr veske jeG har ønsket meg i 2-3 år. Koster bortimot 8500kr, så det blir nok med ønskedrømmen!!!😉 Anonymous poster hash: 6b79f...874
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 En ny og eksklusiv håndveske. Eller en ny telefon. Eller en klokke. Men det får bli med drømmen. Velger å prioritere eksklusiv gave til samboeren i år istedet - han fortjener noe fint, så bra som han er. Anonymous poster hash: 2df1a...fd7
Elsker livet Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Da hadde jeg kjøpt 6 pakker av et steltonbestikk jeg har sett meg ut.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Å kjøpe dyre gaver til seg selv til jul må ligge nær toppen av egoisme. Anonymous poster hash: 9fd3e...ae1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Å kjøpe dyre gaver til seg selv til jul må ligge nær toppen av egoisme. Anonymous poster hash: 9fd3e...ae1 Hadde ikke vært det for meg, jeg har ikke fått noen julegaver siste årene. Ingen familie, få venner igjen og de jeg har er ikke slik at vi kjøper gaver til hverandre. Nå har jeg dessverre ikke råd til å kjøpe noe til meg selv, men hadde jeg hatt det så hadde jeg fortjent det og mer til etter å ha slitt enormt i mange år. Når jeg får råd til det så tro meg - da skal jeg kjøpe dyre gaver til meg selv (ting jeg trenger, men likevel). Trenger ikke alltid være egoisme. Er ikke det om man har råd til å bruke pengene heller, mener jeg. Anonymous poster hash: c8d6e...b79
geitemarken Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Skaugum bestikk eller ny telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå