Gå til innhold

Ferdig med Sons of Anarchy :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg helt tom innvendig.

Hva skal jeg nå ta meg til?

Anonymous poster hash: 5b711...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet!! Jeg blir så avhengig av serier og karakterene! Så den tomme følelsen kjenner jeg til😭

Og nå har jeg bare siste episoden igjen😁

Skrevet

Jeg så siste episode i går:( Kjenner meg bare trist i dag! Men, skal starte på nytt igjen!!!

Anonymous poster hash: f591a...75b

Skrevet

Måtte se siste episode en gang til ;) mye fin musikk fra hele serien på YouTube, det jeg har holdt på med nå.... må vel starte om igjen ja :)

Skrevet

Ble ferdig med siste episode for ca 15 min siden... Buhu...😢

Anonymous poster hash: 3fcdd...bb4

Skrevet

Jeg holder på med sesong fem, foreløpig siste sesongen de har lagt ut på netflix. Noen som vet når de to siste blir lagt ut?

Skrevet

Jeg holder på med sesong fem, foreløpig siste sesongen de har lagt ut på netflix. Noen som vet når de to siste blir lagt ut?

flere seonger på amerikansk og canadisk netflix i hvert fall :)

Skrevet

Sett siste episode nå, og tårene triller!😭😭

Skrevet

Jeg har ikke sett noe av det jeg:/

Anonymous poster hash: 06f5e...a7d

Skrevet

Huff.. Har ikke sett siste episode enda, gruer meg liksom litt. Men sant st det er mye flott musikk i serien, det skal jeg jammen ta meg tid til å høre på sanger!

Anonymous poster hash: 85674...98a

Skrevet

Er egentlig bare lettet over at den er ferdig. Siste sesong var så dårlig at. :(

Skrevet

Whaaat, hva skjer...?? Jeg hater triste ting!! Dauer Jax eller Tara eller kidsa?

Anonymous poster hash: c52c9...9f0
Skrevet

Whaaat, hva skjer...?? Jeg hater triste ting!! Dauer Jax eller Tara eller kidsa?

Oi oi, du har mye spennende i vente ;)

Skrevet

Hvor mange sesonger er det totalt, vet at Sumo har til og med sesong 7, finnes det flere enn det??

Skrevet

Hvor mange sesonger er det totalt, vet at Sumo har til og med sesong 7, finnes det flere enn det??

7 er siste. 13 episoder :)

Skrevet

Sesong 7 er den siste😊

Skrevet

Sesong 7 er den siste

Takk :)

Skrevet

Jeg har også seriøse SOA abstinenser nå 😭

Må si jeg var litt skuffet over slutten... Men uansett; serien er noe av det beste jeg har sett på TV noensinne 🙌Kurt Sutter🙌

Skrevet

Hvilken sesong er du kommet til egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...