Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Sliter så veldig med det, i neon perioder er det bedre også kommer det tilbake for fult og blir verre en forrige gang. Går noen uker mellom hver gang det blusser opp igjen. Jeg sliter litt med helsen ellers å ønsker ikke å gå på en bredspektret antibiotikakur for å bli kvitt det da jeg er redd for at jeg blir lettere utsatt for andre sykdommer. Finnes det noe annet enn å strekke hoftene som hjelper? Hvis det ikke finnes noe annet så må jeg på kur for det gjør så innmari vondt!! Anonymous poster hash: 9ff68...689
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Kortisonsprøyte..? Anonymous poster hash: ff6da...aa4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Du vil ikke at dette skal bli kronisk, tro du meg! Hilsen ei som ikke kom seg til legen og fikk betennelsesdempende tidlig nok. Og som i skrivende stund er søvnløs pga smerter Anonymous poster hash: 60d7e...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå