Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Anonymous poster hash: 3076b...790
overlord Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Kåpe, støvletter, div. smykker, øredobber og armbånd, Mad Men sesong 7
sug lut Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Diger greinsaks Div bøker Div filmer Div serier Vin, sjokolade og gode ting Bling i alle varianter og prisklasser Epleskrellemaskin Aklima ulltrøyer
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Ingenting .. Der er ingen som har spurt hva jeg ønsker meg til jul ... Anonymous poster hash: 00151...5dd
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Jakke, sko, bukse, deler til 2 serviser, gavekort, julekopper og glass.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Jeg ønsker meg egentlig ingenting og er ikke så glad i gaver heller. Skikkelig særing. Men jeg vet jeg får en hjemmestrikka genser, og det blir jeg veldig glad for. Ellers trenger jeg en ny treningstights og ullsokker. Opplevelser er det beste. Anonymous poster hash: e0b62...a00
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Ingenting .. Der er ingen som har spurt hva jeg ønsker meg til jul ... Anonymous poster hash: 00151...5dd Ikke jeg heller:( Anonymous poster hash: c2872...9a6
MMP Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Jeg synes det er ekstremt ubehagelig når folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul! Jeg sier somregel at det holdet at de gir gaver til ungene. Jeg har alltid vært sånn til og med som barn! Jeg er veldig glad i å gi gaver, jeg blir glad for gaver om jeg får - men tør ikke si hva jeg ønsker meg jeg føler det er litt frekt (av meg )! -men reagerer ikke når andre sier hva de ønsker seg
MMP Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Men! Jeg ønsker meg en ost, kjeks og vinkveld med min kjæreste og vennepar!!!! Ååååh, det hadde vært koselig
Elsker livet Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Jeg synes det er ekstremt ubehagelig når folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul! Jeg sier somregel at det holdet at de gir gaver til ungene. Jeg har alltid vært sånn til og med som barn! Jeg er veldig glad i å gi gaver, jeg blir glad for gaver om jeg får - men tør ikke si hva jeg ønsker meg jeg føler det er litt frekt (av meg )! -men reagerer ikke når andre sier hva de ønsker seg Jeg syns det er mer dårlig gjort å ikke komme med ønsker. Det kan gi veldig mye hodebry for giveren, og sannsynligheten for at man kaster penger ut av vinduet er større. Så ønsk deg med bedre samvittighet enn om du ikke gjør det. Jeg ønsker meg diverse interiør. Har alltid noe på ønskelisten, det er faktisk alltid veldig veldig lang.
MMP Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Jeg synes det er ekstremt ubehagelig når folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul! Jeg sier somregel at det holdet at de gir gaver til ungene. Jeg har alltid vært sånn til og med som barn! Jeg er veldig glad i å gi gaver, jeg blir glad for gaver om jeg får - men tør ikke si hva jeg ønsker meg jeg føler det er litt frekt (av meg )! -men reagerer ikke når andre sier hva de ønsker seg Jeg syns det er mer dårlig gjort å ikke komme med ønsker. Det kan gi veldig mye hodebry for giveren, og sannsynligheten for at man kaster penger ut av vinduet er større. Så ønsk deg med bedre samvittighet enn om du ikke gjør det. Jeg ønsker meg diverse interiør. Har alltid noe på ønskelisten, det er faktisk alltid veldig veldig lang. Ja, jeg blir også alltid glad når andre kommer med ønsker Men... jeg får meg bare ikke til å sitte og si jeg øsker med "det...eller det...eller det..." Og så blir jeg så usikker i forhold til mye de har tenkt å kjøpe for... Nei... Det blir så ubehagelig for meg - at jeg rett og slett heller vil slippe få gave, haha Livredd for å være frekk
Mandala Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har ønsket meg Rørospledd, vinterjakke og gavekort på restaurant av alle ting. Alle ønskene er gitt til min mor, som jeg vet kjøper for endel. Ellers hadde jeg moderert ønskene mine naturligvis.
Elsker livet Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Jeg synes det er ekstremt ubehagelig når folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul! Jeg sier somregel at det holdet at de gir gaver til ungene. Jeg har alltid vært sånn til og med som barn! Jeg er veldig glad i å gi gaver, jeg blir glad for gaver om jeg får - men tør ikke si hva jeg ønsker meg jeg føler det er litt frekt (av meg )! -men reagerer ikke når andre sier hva de ønsker seg Jeg syns det er mer dårlig gjort å ikke komme med ønsker. Det kan gi veldig mye hodebry for giveren, og sannsynligheten for at man kaster penger ut av vinduet er større. Så ønsk deg med bedre samvittighet enn om du ikke gjør det. Jeg ønsker meg diverse interiør. Har alltid noe på ønskelisten, det er faktisk alltid veldig veldig lang. Ja, jeg blir også alltid glad når andre kommer med ønsker Men... jeg får meg bare ikke til å sitte og si jeg øsker med "det...eller det...eller det..." Og så blir jeg så usikker i forhold til mye de har tenkt å kjøpe for... Nei... Det blir så ubehagelig for meg - at jeg rett og slett heller vil slippe få gave, haha Livredd for å være frekk Men gave må du jo ha, så da er det bare å bite tennen sammen for å glede giveren. Du ønsker deg ting i flere prisklasser, så slipper du problemet med å virke grådig.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 En meter snø ville vært fint.Og en Apple TV.Lik langrennsjakke som landslaget (uten at jeg har noe mer til felles med dem…)Sports bh (Stay in place). Anonymous poster hash: b8265...7dd
MMP Skrevet 11. desember 2014 #15 Skrevet 11. desember 2014 Jeg synes det er ekstremt ubehagelig når folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul! Jeg sier somregel at det holdet at de gir gaver til ungene. Jeg har alltid vært sånn til og med som barn! Jeg er veldig glad i å gi gaver, jeg blir glad for gaver om jeg får - men tør ikke si hva jeg ønsker meg jeg føler det er litt frekt (av meg )! -men reagerer ikke når andre sier hva de ønsker seg Jeg syns det er mer dårlig gjort å ikke komme med ønsker. Det kan gi veldig mye hodebry for giveren, og sannsynligheten for at man kaster penger ut av vinduet er større. Så ønsk deg med bedre samvittighet enn om du ikke gjør det. Jeg ønsker meg diverse interiør. Har alltid noe på ønskelisten, det er faktisk alltid veldig veldig lang. Ja, jeg blir også alltid glad når andre kommer med ønsker Men... jeg får meg bare ikke til å sitte og si jeg øsker med "det...eller det...eller det..." Og så blir jeg så usikker i forhold til mye de har tenkt å kjøpe for... Nei... Det blir så ubehagelig for meg - at jeg rett og slett heller vil slippe få gave, haha Livredd for å være frekk Men gave må du jo ha, så da er det bare å bite tennen sammen for å glede giveren. Du ønsker deg ting i flere prisklasser, så slipper du problemet med å virke grådig. I fjor fikk jeg ett par ullsokker! Jeg var kjempefornøyd Ønsker meg alltid tykke ullvangsokker Ja... men helt seriøst, det beste er å slippe hele greia! Jeg føler meg gårdig uansett hva jeg ønsker meg... jeg er bare skrudd sammen slik...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #16 Skrevet 11. desember 2014 Pleide ikke å ønske meg ting jeg heller, men i år har jeg en lang liste. Det føles faktisk godt å tørre å ønske seg noe, ikke så nøye om jeg får noe på listen min da. Bare morsomt å føle at jeg ikke har alt. Opplevelse med familien, Skidress, Staver, Flaxlodd, God sjokolade, God te, Tekjele, Yogamatte, Sokker, både tynne og tjukke Hansker eller votter, Kjøkkenmaskin Kopper Får lyst til å skrive nye foran mange ting her, men hvem ønsker seg brukte sokker lizzom😏😝 Anonymous poster hash: d173c...3d6
Elsker livet Skrevet 11. desember 2014 #17 Skrevet 11. desember 2014 Pleide ikke å ønske meg ting jeg heller, men i år har jeg en lang liste. Det føles faktisk godt å tørre å ønske seg noe, ikke så nøye om jeg får noe på listen min da. Bare morsomt å føle at jeg ikke har alt. Opplevelse med familien, Skidress, Staver, Flaxlodd, God sjokolade, God te, Tekjele, Yogamatte, Sokker, både tynne og tjukke Hansker eller votter, Kjøkkenmaskin Kopper Får lyst til å skrive nye foran mange ting her, men hvem ønsker seg brukte sokker lizzom Anonymous poster hash: d173c...3d6 Du kunne forsåvidt kuttet gode på te og sjokolade også. Hvem ønsker seg dårlig sjokolade og te lizzom
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #19 Skrevet 11. desember 2014 Ingen som har spurt meg heller, men hvis de hadde gjort hadde jeg svart strykejern el-piano (dyrt ja, men gjerne brukt fra finn.no) kjøretimer ullsokker kjøkkenmaskin bøker, gjerne store faktabøker med masse bilder sølvbestikk (gjerne gravert, tenk så koselig å sitte på gamlehjemmet og se på sølvskjeia fra tante Ella julen 2014) avisabonnement hjemmelaget mat/konfekt/håndarbeid Anonymous poster hash: 5b210...159
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #20 Skrevet 12. desember 2014 Tja.. Brødrister Nytt gulvteppe i stua Klær Deler til et servise jeg sparer på Pizzasaks Leselampe Gavekort Anonymous poster hash: 2e2ab...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå