amandine Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Har kjøpt i dag etter at parfymeridamen tryllet meg vakker he he. Så erfarne damer som dere er: Er det gode greier?? Tips mottas m takk. Jeg har kjøpt et startsett(het det noe sånt?) med primer, pudder, bronser, og koster, tror jeg?
tante grusom master of law Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Jeg synes id er den klart beste basen. Gratulerer med godt kjøp! Jeg bruker kun pudderet til hverdags, men til fest bruker jeg alt du ramset opp. Hva lurer du på?
amandine Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2014 Bare trenger en.forsikring om at det blir bra, og at ikke jeh blir seende ut som noen av disse oransje eller hvite trynene som ser ut som de har maske. Det er enkelt og greit å bare være lett på labben? Du bruker ikke primerhver dag?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg liker de! Blir alltid så "kremete" av andre Foundations, mens pudderfoundationen til id er så lett og "luftig", dekker godt og ser bra ut. Eneste minuset her er at all over bronzeren er hakket mørk for meg, men det er jo min feil, ikke produktet sitt. Og at pudderet ramler fort ut av boksen sin.. :s Blir fort over alt, men det er lett å vippe litt opp når man får teken på det. Anonymous poster hash: c6f78...b1d
amandine Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2014 Ok, bronseren har jeg ikke prøvd enda. Man får ikke tettet porer og sånt?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Hva er prisen på en slik pakke og hvor kan man få kjøpt ? Kanskje ønske meg til jul Anonymous poster hash: 23293...488
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest. All over dekker og jevner ut resten ( jeg bruker light eller fairly light.) Legges på i 3 tall fra panne til hake. Det brune pudderet legger du fra øre til øre, bruk lite for det synes godt. Til slutt mineral veil for å holde alt på plass. Ikke bruk så mye på børsten om gangen, tap den mot kanten og bygg opp lagene. Jeg har brukt bare minerals i flere år nå og synes det er det som dekker best og er lettest på huden, men hvis du legger for mye blir det veldig maske. Husk å dra litt nedover halsen også Anonymous poster hash: bcf3a...ec5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Plask? Anonymous poster hash: f2217...1d7
valnøtta Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest. All over dekker og jevner ut resten ( jeg bruker light eller fairly light.) Legges på i 3 tall fra panne til hake. Det brune pudderet legger du fra øre til øre, bruk lite for det synes godt. Til slutt mineral veil for å holde alt på plass. Ikke bruk så mye på børsten om gangen, tap den mot kanten og bygg opp lagene. Jeg har brukt bare minerals i flere år nå og synes det er det som dekker best og er lettest på huden, men hvis du legger for mye blir det veldig maske. Husk å dra litt nedover halsen også Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest. Hva er det, en slags dekkstift? Alltid på jakt etter et bra produkt mot mine mørke ringer under øyene
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Elsker bare minerals! Eneste jeg kan bruke på huden som ikke tetter igjen og gir meg kviser. Og så har de de mest fantastiske øyeskyggene som jeg brukte mye i mine glade glansdager på byen, og kjempegod lipgloss som jeg tilfeldigvis rasket med meg på en hudsalong Anonymous poster hash: 7b29d...3c0
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest. All over dekker og jevner ut resten ( jeg bruker light eller fairly light.) Legges på i 3 tall fra panne til hake. Det brune pudderet legger du fra øre til øre, bruk lite for det synes godt. Til slutt mineral veil for å holde alt på plass. Ikke bruk så mye på børsten om gangen, tap den mot kanten og bygg opp lagene. Jeg har brukt bare minerals i flere år nå og synes det er det som dekker best og er lettest på huden, men hvis du legger for mye blir det veldig maske. Husk å dra litt nedover halsen også Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest.Hva er det, en slags dekkstift? Alltid på jakt etter et bra produkt mot mine mørke ringer under øyene Dekkstift vi puddeeform. Id bare minerals bisque heter den, fåes i startkittet eller kan kjøpes alene på parfymeri, kikcs eller på nett. Antar at de har den i forskjellige nyanser også så bare spør😉 Anonymous poster hash: bcf3a...ec5
valnøtta Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest. All over dekker og jevner ut resten ( jeg bruker light eller fairly light.) Legges på i 3 tall fra panne til hake. Det brune pudderet legger du fra øre til øre, bruk lite for det synes godt. Til slutt mineral veil for å holde alt på plass. Ikke bruk så mye på børsten om gangen, tap den mot kanten og bygg opp lagene. Jeg har brukt bare minerals i flere år nå og synes det er det som dekker best og er lettest på huden, men hvis du legger for mye blir det veldig maske. Husk å dra litt nedover halsen også Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest.Hva er det, en slags dekkstift? Alltid på jakt etter et bra produkt mot mine mørke ringer under øyene Dekkstift vi puddeeform. Id bare minerals bisque heter den, fåes i startkittet eller kan kjøpes alene på parfymeri, kikcs eller på nett. Antar at de har den i forskjellige nyanser også så bare spør Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Takk Er den effektiv?
amandine Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2014 Telefonen min syntes at plask var en god variant av please:-)
amandine Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #14 Skrevet 11. desember 2014 Hva er prisen på en slik pakke og hvor kan man få kjøpt ? Kanskje ønske meg til jul Anonymous poster hash: 23293...488 Jeg kjøpte til 695 på Vita Exclusive. Sikkert rimeligere på nettet:-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #15 Skrevet 11. desember 2014 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest. All over dekker og jevner ut resten ( jeg bruker light eller fairly light.) Legges på i 3 tall fra panne til hake. Det brune pudderet legger du fra øre til øre, bruk lite for det synes godt. Til slutt mineral veil for å holde alt på plass. Ikke bruk så mye på børsten om gangen, tap den mot kanten og bygg opp lagene. Jeg har brukt bare minerals i flere år nå og synes det er det som dekker best og er lettest på huden, men hvis du legger for mye blir det veldig maske. Husk å dra litt nedover halsen også Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest.Hva er det, en slags dekkstift? Alltid på jakt etter et bra produkt mot mine mørke ringer under øyene Dekkstift vi puddeeform. Id bare minerals bisque heter den, fåes i startkittet eller kan kjøpes alene på parfymeri, kikcs eller på nett. Antar at de har den i forskjellige nyanser også så bare spør Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Takk Er den effektiv? På min hud dekker den alt fra kviser til blåveis( selvlaget altså), men den fjerner ingenting da bare dekker😃Jeg regner med at du får prøve den i butikken. Anonymous poster hash: bcf3a...ec5
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 Har ikke brukt noe annet på 8 år, det er helt fantastisk. Bruker kun concealeren, foundation og blush-pudder. Anonymous poster hash: 3ab94...ab7
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest. All over dekker og jevner ut resten ( jeg bruker light eller fairly light.) Legges på i 3 tall fra panne til hake. Det brune pudderet legger du fra øre til øre, bruk lite for det synes godt. Til slutt mineral veil for å holde alt på plass. Ikke bruk så mye på børsten om gangen, tap den mot kanten og bygg opp lagene. Jeg har brukt bare minerals i flere år nå og synes det er det som dekker best og er lettest på huden, men hvis du legger for mye blir det veldig maske. Husk å dra litt nedover halsen også Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Bisque, dekker kviser, fargeforskjeller, rødhet, mørke ringer mm den bruker jeg hvis jeg føler det trengs eller jeg skal på fest.Hva er det, en slags dekkstift? Alltid på jakt etter et bra produkt mot mine mørke ringer under øyene Dekkstift vi puddeeform. Id bare minerals bisque heter den, fåes i startkittet eller kan kjøpes alene på parfymeri, kikcs eller på nett. Antar at de har den i forskjellige nyanser også så bare spør😉 Anonymous poster hash: bcf3a...ec5 Er også nyskjerrig på denne som du sier er fantastisk, dekker kviser osv. Prøvde å google den men finns jo hundrevis av akkurat den du har beskrevet i forskjellige varianter. Kan du lime inn en link til oss med produktet? :-) Anonymous poster hash: 46923...cdb
amandine Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #18 Skrevet 12. desember 2014 Men kan jeg tillate meg å spørre, hvor gamle er dere? Altså, jeg har ikke mye rynker (jeg har litt "innvendig filler" altså noen kilo for mye), men da jeg tok på i dag morges (med dagkrem først under) synes jeg det så litt tørt ut? Og akkurat som om jeg fikk mer rynker? Gjorde jeg noe feil?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #19 Skrevet 12. desember 2014 Men kan jeg tillate meg å spørre, hvor gamle er dere? Altså, jeg har ikke mye rynker (jeg har litt "innvendig filler" altså noen kilo for mye), men da jeg tok på i dag morges (med dagkrem først under) synes jeg det så litt tørt ut? Og akkurat som om jeg fikk mer rynker? Gjorde jeg noe feil? Du lot kanskje ikke kremen trekke godt nok inn først slik at pudderet blandet seg med den? Anonymous poster hash: c443d...829
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #20 Skrevet 12. desember 2014 Men kan jeg tillate meg å spørre, hvor gamle er dere? Altså, jeg har ikke mye rynker (jeg har litt "innvendig filler" altså noen kilo for mye), men da jeg tok på i dag morges (med dagkrem først under) synes jeg det så litt tørt ut? Og akkurat som om jeg fikk mer rynker? Gjorde jeg noe feil? Snart 39 år. Lite rynker, men tørr hud om vinteren. Man må bruke en god dagkrem under og la den trekke inn en stund, for pudde tørker jo mer enn flytende foundation. Og for all del ikke bruk for mye! Jeg fikk "opplæring" av selgeren første gang jeg kjøpte, man trenger virkelig ikke mye og man må børste godt for å få den til å blende inn med huden. Krever litt trening. Anonymous poster hash: 3ab94...ab7
Mia_73 Skrevet 12. desember 2014 #21 Skrevet 12. desember 2014 Bruker i.d. i flere år, veldig fornøyd. Elsker også øyebrunskyggen, mye mer naturlig enn med blyant. Har ganske mange ting fra i.d., men foundation, mineral veil, bisque og øyenbrunsskygge bruker jeg hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå