Gå til innhold

Er chai latte godt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage chai latte sirup i julegave til min latte elskende stemor. Men trur ikke hun har smakt det, og ja, hun har melkesteamer på kaffemaskinen

 

Anonymous poster hash: 6669e...04a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 6669e...04a

Skrevet

Kommer Ann på hvor den er laget, men jeg som te-elskende dame elsker en god chai med eller uten melk😜

 

Anonymous poster hash: 576cf...969

Skrevet

Chai latte sirup??! 

 

Jeg synes chai med melk er kjempegodt, men er egentlig imot og skulle drive med alle mulige "moderne" måter å lage dette på. Man brygger god, indisk te sammen med diverse krydder og sukker, og blander med melk. 



Anonymous poster hash: 98181...c2f
Skrevet

 

Chai latte sirup??!

 

Jeg synes chai med melk er kjempegodt, men er egentlig imot og skulle drive med alle mulige "moderne" måter å lage dette på. Man brygger god, indisk te sammen med diverse krydder og sukker, og blander med melk.

 

Anonymous poster hash: 98181...c2f

 

Ja, så det i et juleblad. Det var et av tipsene til hjemmelagede julegaver. Der var ikke direkte sirup, men en miks av diverse krydder og vann som man skulle koke opp osv

 

 

Anonymous poster hash: 6669e...04a

Skrevet

 

Chai latte sirup??!

 

Jeg synes chai med melk er kjempegodt, men er egentlig imot og skulle drive med alle mulige "moderne" måter å lage dette på. Man brygger god, indisk te sammen med diverse krydder og sukker, og blander med melk.

 

Anonymous poster hash: 98181...c2f

 

Ja, så det i et juleblad. Det var et av tipsene til hjemmelagede julegaver. Der var ikke direkte sirup, men en miks av diverse krydder og vann som man skulle koke opp osv

 

 

Anonymous poster hash: 6669e...04a

 

 

Det er jo en spennende og sikkert velsmakende gave, selv om jeg kjenner hele den sidrumpa og vrange meg protesterer på å lage nymotens ting til konsepter som fungerer utmerket slik de er :P Hvem vet? Kanskje hun kommer til å digge det. :D

 

Anonymous poster hash: 98181...c2f

Skrevet

Chai latte er veldig godt! Jeg lager det ofte.

 

Men sirup??? Hva er det? Jeg bruker ikke noe annet enn chai-te og melk. Den er veldig krydret og søt, så dersom det sirupgreiene gir mer sukker ville det blitt klissete etter min mening.

 

Anonymous poster hash: eafb9...76f

Skrevet

Chai latte er deilig!

Det er best med ekte chai te og melk, men det hender jeg jukser med sirupen fra Monin.

Og til deg over som mente sirup blir for søtt - hvis man bruker sirup trenger man hverken te eller sukker, man tilsetter kun varm steamet melk. :)

 

Kan du legge ut oppskriften på denne sirupen, HI? Jeg synes det høres ut som en koselig gave.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad! Elsker chai latte :)

Del gjerne oppskriften med oss!

 

Anonymous poster hash: 3e0cc...1cd

Skrevet

Jeg kan finne den litt senere og legge ut, først er det litt babykos :)

 

Anonymous poster hash: 6669e...04a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...