Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Ønsker å høre alle de positive fordelene med å være alenemor. Hvor mange barn har du? Og hvor gamle er de? Noen fordeler jeg gleder meg over: - bestemme i eget hus - styre økonomien selv - bestemme selv hvor sunn eller usunn man skal være - et hus med mye mindre krangling, irritering og skuffelser - mer tid til barna - mindre klesvask - ingen barberhår rundt vasken - ingen sure sokker som ligger rundt omkring - fjernkontrollen og datamaskinen er min - færre julegaver å kjøpe inn? Jeg har tre fra tre til 8 år Anonymous poster hash: 8aa0d...ef5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Ønsker å høre alle de positive fordelene med å være alenemor. Hvor mange barn har du? Og hvor gamle er de? Noen fordeler jeg gleder meg over: - bestemme i eget hus - styre økonomien selv - bestemme selv hvor sunn eller usunn man skal være - et hus med mye mindre krangling, irritering og skuffelser - mer tid til barna - mindre klesvask - ingen barberhår rundt vasken - ingen sure sokker som ligger rundt omkring - fjernkontrollen og datamaskinen er min - færre julegaver å kjøpe inn? Jeg har tre fra tre til 8 år Anonymous poster hash: 8aa0d...ef5 Kose seg med den snacksen, filmen/serien/boken man vil om kvelden 👍 Ha sex med andre når man vil! Ingen som venter på en og gjør en stresset. Anonymous poster hash: 4e44e...1c8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Det beste må være at alle avgjørelser er mine. Ingen diskusjoner om barneoppdragelse eller hva barnet kan få eller ikke få. Men jeg er heldig, og har ingen ex å forholde meg til heller! Anonymous poster hash: 15959...e90
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Enig! - Ikke blir irritert over hva som ikke blir gjort - ikke irritert over egoistiske valg Anonymous poster hash: 8aa0d...ef5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Er vel ingen fordeler med å være alenemor? Jeg mener virkelig ikke at alle bør bli i et dårlig forhold, men det beste er vel alltid et godt fungerende forhold og å være alenemor det beste når et forhold virkelig ikke fungerer. Anonymous poster hash: f869b...dc8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Er ikke alenemor (dessverre?), men hadde det bedre alene med barna egentlig, selv om det var uutholdelig ensomt. Fordeler for meg ville være: * slippe å forvente sex fra en man er glad i og aldri få det * slippe å rydde etter en mann og ikke forvente at noen deler på husarbeidet * Slippe sure miner og være prisgitt mannens humør hele tiden * mindre utgifter siden jeg verken røyker, snuser eller drikker øl * å slippe forventninger til at noen deler byrder med barna Anonymous poster hash: 2e00e...a28
Elskerhøsten2014 Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 synes det er trist og være alenemor,ikke pga meg,men pga barnet ikke ser faren hver dag og savner han, han blir 2 år i feb. han ser han hver onsdag,og spør etter han hver dag, så for meg er det ikke noe fordeler,men hverdagen har blitt lettere med tanken på økonomien og at ting blir gjort og ikke utsatt,men jeg ville heller vert sammens med faren,han traff en annen
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 - godt å ikke bo med en mann som er utro - godt å ikke bo med en mann som bare tenker på seg selv - godt å ikke bo med en som virkelig distanserer seg og har blitt helt fjern - godt å ikke bo med en som bruker penger vi ikke har på seg selv - godt å ikke bo med en som ikke elsker en - god å ikke bo med en som eier ingen sympati og medfølelse - godt å ikke bo sammen med en som skylder på alle andre om noe går mot en - godt å ikke bo med en som ikke eier arbeidslyst og voksenansvar -godt å ikke bo med en som ikke viser ansvar ovenfor barna - godt å ikke bo med en som får en til å føle seg dum og stygg - godt å ikke bo med en som roter som veldig Puh... det var godt å få ut, bare overse gørret!!! Anonymous poster hash: 8aa0d...ef5
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Eneste fordelen jeg ville hatt hvis jeg ble alene nå er barnefri!!! Gudbedre jeg trenger barnefri...
det er berre mordi Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Er vel ingen fordeler med å være alenemor? Jeg mener virkelig ikke at alle bør bli i et dårlig forhold, men det beste er vel alltid et godt fungerende forhold og å være alenemor det beste når et forhold virkelig ikke fungerer. Anonymous poster hash: f869b...dc8 [/acronym Om du les kva som vart skrive innleiingsvis, så er der klart fordelar med å vere åleine. Der fins og fordelar med å vere i par, men no var det ikkje det hi forkuserte på.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Hvor gammelt er barnet ditt sekretøsa? Anonymous poster hash: 21ab1...9d2
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Hvor gammelt er barnet ditt sekretøsa? Anonymous poster hash: 21ab1...9d2 Hvem av de?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Hvor gammelt er barnet ditt sekretøsa?Anonymous poster hash: 21ab1...9d2 Hvem av de? siri Anonymous poster hash: 4479f...8c5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 Hi her igjen, begynte med noen morsomheter, så måtte bare gørret ut i et innlegg lenger ned, nå vil jeg tilbake til "morohetene" igjen! Klar over at i en ideel verden er det fint å være et par og dele på alt og ha det fint sammen, men det må være lov i en slik unntakstillstand som det er å blir kasta ut med tre små barn og tidligere mann var utro og har funnet seg en ny. Da er det lov å se på de positive sidene ved å være så ukristelig som alenemor!!! - jeg kan reise og få besøk så mye jeg vil - slipper unna sytete syke menn - som skylder penger overalt - dusjen er ledig når som helst, -doen er ledig når som helst Anonymous poster hash: 8aa0d...ef5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #15 Skrevet 11. desember 2014 Å kunne bestemme alt selv! Er ikke alenemor, men dette er det jeg savner mest nå, som jeg alltid gledet meg til å kunne gjøre når jeg ble voksen, men som ikke ble noe av likevel. Anonymous poster hash: 52eb9...dc2
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #16 Skrevet 11. desember 2014 Anonymous poster hash: 8aa0d...ef5
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. desember 2014 #17 Skrevet 11. desember 2014 Har to på ett og fire år. Digger å bestemme alt selv, alt fra middag i dag, til om barna får lov til sånt eller slikt og å slippe uinnfridde forventninger!
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2014 #18 Skrevet 11. desember 2014 Hvor gammelt er barnet ditt sekretøsa?Anonymous poster hash: 21ab1...9d2 Hvem av de?siri Anonymous poster hash: 4479f...8c5 Hun er 9!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå