Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Du og en kollega har søkt på samme jobb, går på jobbintervju og det står mellom dere. Han får jobben som du var skråsikker på at du skulle få. Hvordan reagerer du og oppfører deg når du møter denne personen igjen? Anonymous poster hash: 28267...9dc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Jeg hadde blitt skikkelig skuffa, men hadde ikke vist det til den personen. Hadde prata som vanlig, og selvfølgelig gratulert med jobben! Anonymous poster hash: 4949f...80d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Jeg hadde blitt skikkelig skuffa, men hadde ikke vist det til den personen. Hadde prata som vanlig, og selvfølgelig gratulert med jobben! Anonymous poster hash: 4949f...80d What she said. Anonymous poster hash: e9a92...97f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Åjada, jeg unner andre suksess, men ikke på bekostning av meg selv. Jeg vil ingen vondt, jeg vil bare meg selv så mye bedre. Anonymous poster hash: 6d6f9...db7
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Det er jo ikke kollegaen sin feil at han fikk jobben så da er det bare å gratulere å tenke at det kommer noe bedre til meg rundt hjørnet😉 Anonymous poster hash: 68b16...252
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Venninna mi fikk jobben jeg søkte på. Det sto mellom oss og hun fikk den. Helt fair, jeg unna henne den! Jeg fikk en annen, som var bedre ;-) Hun søkte hos oss og ble innstilt som nr 2 noen år etter, så vi er nok like gode!
det er berre mordi Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Det kjem heilt an på kven det er. Eg må seie at eg blir litt indignert når eg finn ut at nokre av dei slaskane eg har hatt på skulen, som gjorde minst mogleg innsats, har fått seg jobb i Nordsjøen og tjener meir enn meg.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har mye større problemer med å bli slått av en eller annen gjøk jeg ikke kjenner (sånn at jeg ikke vet om den beste "vant" eller ikke). Hehehe... Anonymous poster hash: e9a92...97f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Men hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk jobben og den andre kandidaten som er kollega såvidt hilste etterpå og ikke gratulerte deg? Og i tillegg snakket stygt om deg, og mente det var rart at du fikk jobben? Anonymous poster hash: 28267...9dc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Men hvordan hadde dere reagert hvis dere fikk jobben og den andre kandidaten som er kollega såvidt hilste etterpå og ikke gratulerte deg? Og i tillegg snakket stygt om deg, og mente det var rart at du fikk jobben? Anonymous poster hash: 28267...9dc Kommer an på hvordan situasjonen ellers er. Siden dette åpenbart er deg, og jeg tolker det dithen at det er snakk om en intern jobb slik at du må forholde deg til denne personen også i den nye jobben (?), ville jeg nok tatt en prat med vedkommende dersom det plager deg veldig. Hvis det ikke plager deg, ville jeg bare hevet meg over det og latt vedkommende velte seg i sin egen misunnelse. Du var åpenbart den rette kandidaten for jobben i følge de som tok avgjørelsen. Anonymous poster hash: e9a92...97f
sug lut Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Du og en kollega har søkt på samme jobb, går på jobbintervju og det står mellom dere. Han får jobben som du var skråsikker på at du skulle få. Hvordan reagerer du og oppfører deg når du møter denne personen igjen? Anonymous poster hash: 28267...9dc Det spørs virkelig hvilken kollega. Men jeg tar det selvsagt ikke ut på vedkommende. Og nei, det er langt fra alle jeg unner suksess, men alle som faktisk har noe å komme med fortjener det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå