PelleParafin Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg tok vippeextentions i går, og skal på julebord i norgen. Da kommer jeg jo til å ha sminke på øyelokkene. Hvordan fjerner jeg dette etterpå? Jeg forstår jo at jeg må være mer forsiktig enn jeg ville vært med naturlige, men kan jeg bruke q-tips med vanlig sminkefjerner? Og hvordan tar jeg best vare på vippene til hverdags? Håper på gode svar 😊
Bananen Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Du bruker sminkefjerner uten å gni. Fyll en pad med smi kefjerner, la den ligge på sminken litt før du skyver sminken av om du skjønner?
PelleParafin Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2014 Ok. Gjør det noe hvilken sminkefjerner heg har? Min er oljebasert tror jeg.
Light of my life Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Du skal ikke bruke noe produkter med olje. Jeg bruker oljefrie makeup wipes.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Droppet alltid øyenskygge når jeg hadde vippeextensions. Minst mulig gniing rundt øyeområdet. Men ja som de andre sier her,oljefri øyesminkefjerner Anonymous poster hash: 340c9...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå