Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har rotet med en gammel flamme på fest for noen uker siden. Han er en del av min og mannens felles vennegjeng og "den som slapp unna" på en måte før jeg traff mannen jeg nå har 2 barn med. Jeg vet at det ikke er snakk om at det er grønnere på den andre siden, eller at jeg vil inn i noe annet forhold, men vi har hatt det dårlig i 2 år nå og det jeg gjorde forteller vel egentlig at jeg mangler respekt for forholdet vårt og mannen i seg selv. Han verdens snilleste, men mannsjåvnist og kjedelig til tusen. Det er flere titalls grunner til at jeg er ulykkelig, men jeg klarer ikke å gå...hva ville dere gjort? Å fortelle ham hva som skjedde og alt den tidligere "flammen" fortalte meg om hva han føler for meg (han har ikke hatt dame etter meg og det er nå 6 år siden, men jeg fikk sjokk, for vi hadde aldri sex ila den tiden vi datet og det var han som dumpet meg på en dårlig måte), er ikke aktuelt, for jeg vil ikke såre ham og vi angrer dypt på det som skjedde både jeg og "eksen". Er jeg ferdig med forholdet til mannen min i og med at dette skjedde? Jeg tror det selv i hvertfall og er veldig forvirret og skremt av min egen elendige dømmekraft! Anonymous poster hash: c23db...12f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Bare du som kan vite om du er ferdig eller ikke med mannen din. Jeg har aldri rotet med andre eller vært utro mot de jeg har vært sammen med. To ganger har jeg vært i situasjon hvor jeg ønsket det, ene gangen var forholdet over (fra min side) og jeg hadde falt for en annen etter at jeg hadde innrømmet for meg selv at jeg ikke hadde følelser lenger for typen. Jeg har ikke greid å rote, men jeg ha innsett at man aldri kan si aldri hvis livet endrer seg og en masse faktorer samtidig spiller inn. Jeg har kommet frem til at hvis jeg noen gang skulle ende med å rote eller ha sex med en annen mann enn han jeg er sammen med, da er forholdet fra min side allerede dødt. Har jeg selv krysset grensen så er det ikke noen vei tilbake for min del. Men der er vi jo alle forskjellige. Noen ganger "bare" skjer det (selv om mange her inne sier det ikke gjør det), og da kan situasjonen være en helt annen. Jeg tror du må gjøre et valg mtp. mannen din - helt uavhengig av det at du rotet med en annen. Du sier forholdet er dødt, det er ting ved ham som du har vanskelig å leve med. Er det mulig å finne tilbake til hverandre? Kan dere med parterapi greie å finne tilbake til gløden i forholdet? Vil du det? Er det verdt å bli hos mannen for å gi barna et stabilt hjem til tross for at du selv blir ulykkelig og ikke aksepterer mannens sjåvinistiske holdninger? Ønsker du at barna dine kun skal bo i et hjem med sjåvinistiske holdninger, eller vil du også gi dem bedre eksempler. Hva som veier tyngst og hva som er viktigst kan bare du vurdere. Men du må finne ut hva du vil videre med mannen din - og når du har funnet ut det, da må du vurdere om du skal glemme det som skjedde nå eller om du skal være ærlig med mannen din og la ham får vite og prøve å redde forholdet. Eller kanskje du forteller fordi du vet det vil bli slutten? He-he... du blir sikkert ikke klokere av dette, skriver egentlig bare for at du skal få i gang din egen tankemaskin. Inntrykket mitt av det du skriver er at du er ferdig med mannen din... men det vet bare du. Og du skal leve og leve godt med det valget du tar videre - uansett hva du gjør. Anonymous poster hash: a17b2...178
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Verdens snilleste OG mannsjåvnist??? Den skjønner jeg ikke. Anonymous poster hash: 9ed6f...d12
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg hadde ikke sagt noe. Om du er ferdig med mannen din pga et kyss tror jeg ikke. Det kysset spiller vel ingen rolle for du var vel ulykkelig før dette også. Men livet går opp og ned. Ta det som det kommer. Jeg hadde hvertfall ikke snudd livet på hodet av kyssing/klining Anonymous poster hash: ef5fc...549
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Verdens snilleste OG mannsjåvnist??? Den skjønner jeg ikke. Anonymous poster hash: 9ed6f...d12 Haha, nei du skjønner min forvirring da? Han er veldig snill med meg og god mot barna, men alt av samhold, aktiviteter og stell av barn og hjem ligger stortsett på mine skuldre (jeg jobber/studerer 100%) og han er mye borte på jobben... I tillegg er han en veldig køddete type som spøker med alt og ingenting, og det var uten tvil det jeg trengte da jeg traff ham for mange år siden, men med tiden så savner jeg dybde i samtalene og felles lidenskap for noe annet en enn kino-tur et par ganger i året... HI Anonymous poster hash: c23db...12f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Jeg hadde ikke sagt noe. Om du er ferdig med mannen din pga et kyss tror jeg ikke. Det kysset spiller vel ingen rolle for du var vel ulykkelig før dette også. Men livet går opp og ned. Ta det som det kommer. Jeg hadde hvertfall ikke snudd livet på hodet av kyssing/klining Anonymous poster hash: ef5fc...549 Sikker? For jeg tenker at jeg som person, hadde aldri kysset en annen om jeg var lykkelig og fornøyd med det jeg har, eller hadde respekt for den jeg er sammen med. Veldig utypisk meg å være så tankeløs og flyktig som jeg ble den kvelden, men det verste er at jeg elsket det! Jeg tenker på det kysset hele dagen lang. Det beste kysset jeg har kjent i mitt liv...desverre.... HI Anonymous poster hash: c23db...12f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Er det helt seriøst ingen andre som har vært i denne situasjonen? Holder på å bli gal... Herregud... HI Anonymous poster hash: c23db...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå