Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Så vi sa hun kunne komme til oss for vi blir alene. Hun skulle gi et svar forrige uke, men har ikke hørt noe så da får det bare være. Idag fikk vi vite av en bekjent at hun hadde sagt hun skulle komme hit og spise, for å deretter ta feiringen hos søsteren til samboeren min. Jeg synes det er frekt da. Vi har tre barn som kommer til å bli lei seg om hun går etter å ha slukt maten. Anonymous poster hash: e814f...be1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Kanskje hun syns det er vanskelig å "velge", og ikke ønsker at dere skal sitte alene samtidig. Hadde hun vært mindre frekk om hun spiste hos søsteren og åpnet pakker hos dere? Anonymous poster hash: 8233f...25a
soleia Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Kan hende begge inviterte og ho ikkje ville skuffe nokon, men synes ho får velje seg ein stad å feire på julekvelden. Det blir oppstykka med julemiddag ein stad og gåveopning ein annan. Men kanskje ho kan ete graut, eller kva enn de no et på føremiddagen, hjå dykk?
Elsker livet Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Er enig med de andre. Hun tenker nok at hun skal prøve å fordele seg, og tilfeldigvis ble det middag med dere.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Høres ut som en grei løsning det der. Middag et sted og gaveåpning et annet sted. Både bror og søster får besøk av mamma på julekvelden. Høres topp ut:) Anonymous poster hash: 4dd9a...5a4
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Vi er alene og søsteren til samboeren min har fullt hus. Hun sier også til alle andre at hun skal bare spise her og feire et annet sted, men vi har ikke hørt et kvepp. HI Anonymous poster hash: e814f...be1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Hvorfor kan ikke alle dra til svigerinnen din da? Anonymous poster hash: 8233f...25a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Hun høres ikke seriøs ut om hun ikke gor dere tilbakemelding, jeg hadde faktisk vært smålig da og ikke spurt henne på nytt og ventet på svar fra henne og da spurt hvorfor hun kun vil spise hos dere. Anonymous poster hash: 6380b...3bf
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har et godt råd som vil løse hele situasjonen! :-) Sett deg ned, ring til svigermor, spør hva hun tenker ang julaften. PRAT MED HENNE!! Bevares, er det rart det er krig i verden... Anonymous poster hash: d3c24...6c0
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Synes også det er merkelig at dere ikke feirer sammen siden "alle " vet at dere feirer alene, men hadde kanskje vært en idé å snakke med svigermor å i samme slengen ikke å forakte å være ærlig med hva du føler heller.. Anonymous poster hash: 73a71...3c5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Nei, hun er ikke til å få tak i. Derfor vi ikke finner utav det. Prøvd å få tak i henne i to uker uten hell, men alle andre får tak i henne. Så det irriterer meg. Svigerinna mi vil ikke lage mat til andre for hun spiser ikke julemat, så de skal spise hjemme og gå 10 meter bort til svigermoren sin for å feire, så ble litt feil at jeg sa de skulle feire der. Men svigermor skal da feire med dem etter å ha spist her tydeligvis. Ifjor på nyttår også så inviterte jeg svigerinna mi og sønnen på 3 på nyttår. De var alene og hun ville komme hit sa hun. Vi har barn på samme alder. Jeg laget kalkun med nyfødt baby i hus, stelte i stand alt. Etter de hadde slukt maten så gikk de til noen andre resten av kvelden. Da satt jeg igjen med oppvasken og ikke et takk for maten fikk jeg engang. Så er litt lei av å diske opp for at de skal farte videre. HI Anonymous poster hash: e814f...be1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Nei, hun er ikke til å få tak i. Derfor vi ikke finner utav det. Prøvd å få tak i henne i to uker uten hell, men alle andre får tak i henne. Så det irriterer meg. Svigerinna mi vil ikke lage mat til andre for hun spiser ikke julemat, så de skal spise hjemme og gå 10 meter bort til svigermoren sin for å feire, så ble litt feil at jeg sa de skulle feire der. Men svigermor skal da feire med dem etter å ha spist her tydeligvis. Ifjor på nyttår også så inviterte jeg svigerinna mi og sønnen på 3 på nyttår. De var alene og hun ville komme hit sa hun. Vi har barn på samme alder. Jeg laget kalkun med nyfødt baby i hus, stelte i stand alt. Etter de hadde slukt maten så gikk de til noen andre resten av kvelden. Da satt jeg igjen med oppvasken og ikke et takk for maten fikk jeg engang. Så er litt lei av å diske opp for at de skal farte videre. HI Anonymous poster hash: e814f...be1 For ett rot. Du skrev jo akkurat at svigerinnen din skulle ha fullt hus og at svigermor skulle dit etter å ha spist hos dere? Og nå skal de bort alle sammen? Anonymous poster hash: 8233f...25a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Hvorfor inviterer dere ikke svigerinnen også? Anonymous poster hash: a4583...a9f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 Hvorfor inviterer dere ikke svigerinnen også? Anonymous poster hash: a4583...a9f Hun skulle jo ha fullt hus..? Anonymous poster hash: 6df93...52d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #15 Skrevet 11. desember 2014 Hvorfor inviterer dere ikke svigerinnen også? Anonymous poster hash: a4583...a9f Hun skulle jo ha fullt hus..? Anonymous poster hash: 6df93...52d Men hun lagde jo ikke mat til andre og skulle selv bort etter mat 😂😂 Anonymous poster hash: 8233f...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå