Gå til innhold

Dere som ikke liker julemat...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skulle stått på menyen julaften og 1.juledag hvis dere fikk velge?

 

Anonymous poster hash: d24ce...f58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hverken glad i ribbe eller pinnekjøtt.
Ikke mannen heller.

Siden jeg er halvt dansk så vi den veien så her blir det hel stekt and flyt med epler og svisker med rødkål, fløte saus og poteter

Skrevet

Kalkun

 

Anonymous poster hash: ea2b9...0aa

Skrevet

Vi har tradisjon med lam på julaften. Det er julemat for meg:) Ribbe og pinnekjøtt liker jeg ikke. 1.juledag har vi ikke middag. 2.juledag har vi lutfisk, som er mer tradisjonell julemat.

 

Anonymous poster hash: a9727...2a1

Skrevet

Jeg spiser ikke kjøtt. Men er veldig glad i rødkål, surkål, rosenkål, karamellisert mandelpotet og div annet tilbehør og grønnsaker med en god saus. Det er fullverdig julemat for meg

 

Anonymous poster hash: e8eb6...a32

Skrevet

I fjor hadde nr 1 og 2 taco, nr 3 pølse med brød - de fikk det de aller helst ville ha. Mens mannen og jeg hadde reker og patatas alioli :) Første julaften vi feiret alene - og det var kjempebra :) 

 

1 juledag hadde vi stekt torsk surret i fløte med kålrabistappe, rosenkål, gulerøtter, løk og rømme.

 

Vi har ingen tradisjon med feit julemat, og jeg er "matlei" allerede i november av all reklamen og snakket om hva man skal spise i jula - synes det virker som et skikkelig stress.



Anonymous poster hash: 02418...9c1
Skrevet

 

I fjor hadde nr 1 og 2 taco, nr 3 pølse med brød - de fikk det de aller helst ville ha. Mens mannen og jeg hadde reker og patatas alioli :) Første julaften vi feiret alene - og det var kjempebra :)

 

1 juledag hadde vi stekt torsk surret i fløte med kålrabistappe, rosenkål, gulerøtter, løk og rømme.

 

Vi har ingen tradisjon med feit julemat, og jeg er "matlei" allerede i november av all reklamen og snakket om hva man skal spise i jula - synes det virker som et skikkelig stress.

 

Anonymous poster hash: 02418...9c1

tragisk

 

 

 

Anonymous poster hash: 85d4f...dce

Skrevet

 

 

tragisk

 

 

 

Anonymous poster hash: 85d4f...dce

 

Fordi?

 

Anonymous poster hash: 0090a...4ae

Skrevet

Reinstek.



Anonymous poster hash: 08b96...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...