Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hva skulle stått på menyen julaften og 1.juledag hvis dere fikk velge? Anonymous poster hash: d24ce...f58
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Jeg er hverken glad i ribbe eller pinnekjøtt.Ikke mannen heller.Siden jeg er halvt dansk så vi den veien så her blir det hel stekt and flyt med epler og svisker med rødkål, fløte saus og poteter
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Kalkun Anonymous poster hash: ea2b9...0aa
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Vi har tradisjon med lam på julaften. Det er julemat for meg:) Ribbe og pinnekjøtt liker jeg ikke. 1.juledag har vi ikke middag. 2.juledag har vi lutfisk, som er mer tradisjonell julemat. Anonymous poster hash: a9727...2a1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Jeg spiser ikke kjøtt. Men er veldig glad i rødkål, surkål, rosenkål, karamellisert mandelpotet og div annet tilbehør og grønnsaker med en god saus. Det er fullverdig julemat for meg Anonymous poster hash: e8eb6...a32
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 I fjor hadde nr 1 og 2 taco, nr 3 pølse med brød - de fikk det de aller helst ville ha. Mens mannen og jeg hadde reker og patatas alioli Første julaften vi feiret alene - og det var kjempebra 1 juledag hadde vi stekt torsk surret i fløte med kålrabistappe, rosenkål, gulerøtter, løk og rømme. Vi har ingen tradisjon med feit julemat, og jeg er "matlei" allerede i november av all reklamen og snakket om hva man skal spise i jula - synes det virker som et skikkelig stress. Anonymous poster hash: 02418...9c1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 I fjor hadde nr 1 og 2 taco, nr 3 pølse med brød - de fikk det de aller helst ville ha. Mens mannen og jeg hadde reker og patatas alioli Første julaften vi feiret alene - og det var kjempebra 1 juledag hadde vi stekt torsk surret i fløte med kålrabistappe, rosenkål, gulerøtter, løk og rømme. Vi har ingen tradisjon med feit julemat, og jeg er "matlei" allerede i november av all reklamen og snakket om hva man skal spise i jula - synes det virker som et skikkelig stress. Anonymous poster hash: 02418...9c1 tragisk Anonymous poster hash: 85d4f...dce
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 tragisk Anonymous poster hash: 85d4f...dce Fordi? Anonymous poster hash: 0090a...4ae
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Reinstek. Anonymous poster hash: 08b96...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå