Gjest gangstersquad Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Er det noe som hjelper mot strekkmerker? Og hvordan kjennes det ut når man får? Kjennes ut som at huden strekker seg her, og det klør og svir
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Klør og svir! Når jeg legger på meg klør det også på strategiske plasser Lite å gjøre med det, det er underhuden som sprekker, så krem eller olje oppå hjelper ikke. Anonymous poster hash: b23eb...12d
Gjest gangstersquad Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Klør og svir! Når jeg legger på meg klør det også på strategiske plasser Lite å gjøre med det, det er underhuden som sprekker, så krem eller olje oppå hjelper ikke. Anonymous poster hash: b23eb...12d Hjelper det ikke å forebygge innenifra heller? Med å drikke mye vann
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Hvordan går det med bloggen? Blei så stille rundt den og du har ikke oppdatert på lenge. Fortsatt rusfri? Anonymous poster hash: 44f49...ff8
Gjest gangstersquad Skrevet 12. desember 2014 #5 Skrevet 12. desember 2014 Hvordan går det med bloggen? Blei så stille rundt den og du har ikke oppdatert på lenge. Fortsatt rusfri? Anonymous poster hash: 44f49...ff8 Fortsatt rusfri! Kommer nok et innlegg ila. kort tid Går bare litt i ett her om dagen så har ikke fått tid
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #6 Skrevet 12. desember 2014 Det eneste som hjelper mot strekkmerker er god gener. Anonymous poster hash: 41277...768
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #7 Skrevet 12. desember 2014 Noen får strekkmerker eller mer strekkmerker fordi de spiser så mye karbohydrater at blodsukkeret - og dermed hormonene - påvirkes negativt. Så om du er søtmons og ellers spiser mye karbohydrater så kan det være lurt å redusere dette. Bra for en hel haug andre ting også ved din og babys helse. Anonymous poster hash: 94c91...f9d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #8 Skrevet 12. desember 2014 Noen får strekkmerker eller mer strekkmerker fordi de spiser så mye karbohydrater at blodsukkeret - og dermed hormonene - påvirkes negativt. Så om du er søtmons og ellers spiser mye karbohydrater så kan det være lurt å redusere dette. Bra for en hel haug andre ting også ved din og babys helse. Anonymous poster hash: 94c91...f9d Karbohydrater har ingenting med strekkmerker å gjøre! Anonymous poster hash: 41277...768
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #9 Skrevet 12. desember 2014 Karbohydrater har ingenting med strekkmerker å gjøre! Anonymous poster hash: 41277...768 Fordi de påvirker hormonbalansen i kroppen og strekkmerker gjerne kommer pga hormoner, så jo, karbohydrater kan være med på å virke negativt inn når det gjelder strekkmerker og om man er disponert for dette. Anonymous poster hash: 94c91...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå