Gå til innhold

Strekkmerker

Gjest gangstersquad

Anbefalte innlegg

Gjest gangstersquad
Skrevet

Er det noe som hjelper mot strekkmerker? Og hvordan kjennes det ut når man får? Kjennes ut som at huden strekker seg her, og det klør og svir :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klør og svir!

Når jeg legger på meg klør det også på strategiske plasser :P

Lite å gjøre med det, det er underhuden som sprekker, så krem eller olje oppå hjelper ikke.

Anonymous poster hash: b23eb...12d
Gjest gangstersquad
Skrevet

Klør og svir!

Når jeg legger på meg klør det også på strategiske plasser :P

Lite å gjøre med det, det er underhuden som sprekker, så krem eller olje oppå hjelper ikke.

Anonymous poster hash: b23eb...12d

Hjelper det ikke å forebygge innenifra heller? Med å drikke mye vann :)

Skrevet

Hvordan går det med bloggen? Blei så stille rundt den og du har ikke oppdatert på lenge. Fortsatt rusfri?

Anonymous poster hash: 44f49...ff8
Gjest gangstersquad
Skrevet

Hvordan går det med bloggen? Blei så stille rundt den og du har ikke oppdatert på lenge. Fortsatt rusfri?

Anonymous poster hash: 44f49...ff8

Fortsatt rusfri! Kommer nok et innlegg ila. kort tid :D Går bare litt i ett her om dagen så har ikke fått tid :P 

Skrevet

Det eneste som hjelper mot strekkmerker er god gener. 

Anonymous poster hash: 41277...768
Skrevet

Noen får strekkmerker eller mer strekkmerker fordi de spiser så mye karbohydrater at blodsukkeret - og dermed hormonene - påvirkes negativt.

Så om du er søtmons og ellers spiser mye karbohydrater så kan det være lurt å redusere dette. Bra for en hel haug andre ting også ved din og babys helse.

Anonymous poster hash: 94c91...f9d
Skrevet

Noen får strekkmerker eller mer strekkmerker fordi de spiser så mye karbohydrater at blodsukkeret - og dermed hormonene - påvirkes negativt.

Så om du er søtmons og ellers spiser mye karbohydrater så kan det være lurt å redusere dette. Bra for en hel haug andre ting også ved din og babys helse.

Karbohydrater har ingenting med strekkmerker å gjøre! 

Skrevet

Karbohydrater har ingenting med strekkmerker å gjøre! 

Fordi de påvirker hormonbalansen i kroppen og strekkmerker gjerne kommer pga hormoner, så jo, karbohydrater kan være med på å virke negativt inn når det gjelder strekkmerker og om man er disponert for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...