Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Det står at jeg har fått utbetalt for denne mnd men det er ikke noen kr på konto?Stod at det ble utbetalt i dag så derfor lurer jeg på om det er noen andre her som har studielån og som har fått det på konto? Anonymous poster hash: fffcb...678
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Jeg får det i morgen regner jeg med står det som utbetalt til deg på lanekassen.no? Anonymous poster hash: fffcb...678
Nodisc Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg får det i morgen regner jeg med står det som utbetalt til deg på lanekassen.no? Anonymous poster hash: fffcb...678 Står under utbetalt med dato 11.12, så da får jeg det i morgen
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Sikkert i morgen, siden 14.des. havner i helga Anonymous poster hash: 82149...e42
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Jeg får det i morgen regner jeg med står det som utbetalt til deg på lanekassen.no? Anonymous poster hash: fffcb...678 Står under utbetalt med dato 11.12, så da får jeg det i morgen toppers da får jeg det sikkert i morgen jeg også Synes det var så rart for tidligere når jeg har fått det så har det kommet inn samme dag som det ble sendt ut Så satser på at det kommer nå Anonymous poster hash: fffcb...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå