Gå til innhold

"Guttungen"skal bort mesteparten av jula. Hva sender jeg med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 17 år og skal besøke en kompis fra 2 juledag til over nyttår. Har snakket med foreldrene og de nekter å ta i mot kostpenger. Som gutter flest i den alderen spiser de jo en del så jeg tenkte å sende med litt godt pålegg som roastbeef og spekeskinke, + masse brus og godis. Foreldrene er avholdsfolk, så vin utgår, men tenker å kjøpe blomster. Noen andre tips?

Anonymous poster hash: 8bd45...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig omtenksomt av deg😊 Om du sender med en liten "julehilsen" som kanskje blomster og noe annet julegodt som alle liker, da spesielt de voksne?

Skrevet

Ja tenkte å kjøpe blomster og noe godis som er øremerket de voksne i tillegg til. Da holder det da?

Hi

Anonymous poster hash: cbd95...4e1

Skrevet

Lag en kurv med god drikke og snop av ulike slag.

Meny har hvertfall endel forskjellige juice i fine flasker og litt andre smaker, dette kan jo være koselig til frokostbordet. Om de skal feks på hyttetur ville jeg ikke gitt en potteblomst, men heller en bukett slik at de slipper å frakte den hjem igjen. Ikke alltid like lett å få med seg potteblomster hjem igjen når innpakkningen er kastet. En bukett holder som regel en uke før den finner søpla.

Anonymous poster hash: e7675...7ab

Skrevet

Ikke overdriv, da kan det virke som du tror de ikke har nok til gjesten sin.

Kan ikke heller dere gjengjelde ved å invitere kameraten til dere en annen gang?

Anonymous poster hash: be82c...f73

Skrevet

Send med sønnen rikelig med lommepenger og forklar at han skal spandere på kameraten om de skal på kino, i slalåmbakken osv osv.

Anonymous poster hash: 5ffb2...225
Skrevet

Jeg hadde kjøpt en blomst og noe godt de kan dele. Ikke kjøp med mat når de ikke ville ta imot kostpenger

Anonymous poster hash: 33ec3...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...