Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hva kan det være? Strukket noe? Syns det har blitt verre og verre den siste timen.. Men er ikke veldig vondt altså.., Anonymous poster hash: 64f6e...40a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Hva kan det være? Strukket noe? Syns det har blitt verre og verre den siste timen.. Men er ikke veldig vondt altså.., Anonymous poster hash: 64f6e...40a [/quote Urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse. Anonymous poster hash: 7c9ae...4b7
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Hva kan det være? Strukket noe? Syns det har blitt verre og verre den siste timen.. Men er ikke veldig vondt altså.., Anonymous poster hash: 64f6e...40a [/quote Urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse. Anonymous poster hash: 7c9ae...4b7 Okei... Mistenkte uvi forrige uke, men den var negativ.. Kjenner det mer ved bevegelse og da stråler det litt ned i lysken og bak i ryggen... Anonymous poster hash: 64f6e...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå