Gå til innhold

Vondt ved/bak hoftekammen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det være? Strukket noe? Syns det har blitt verre og verre den siste timen.. Men er ikke veldig vondt altså.., :)

 

Anonymous poster hash: 64f6e...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hva kan det være? Strukket noe? Syns det har blitt verre og verre den siste timen.. Men er ikke veldig vondt altså.., :)

 

Anonymous poster hash: 64f6e...40a [/quote

 

Urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse.

 

 

Anonymous poster hash: 7c9ae...4b7

Skrevet

 

Hva kan det være? Strukket noe? Syns det har blitt verre og verre den siste timen.. Men er ikke veldig vondt altså.., :)

 

Anonymous poster hash: 64f6e...40a [/quote

 

Urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse.

 

 

Anonymous poster hash: 7c9ae...4b7

Okei... Mistenkte uvi forrige uke, men den var negativ.. Kjenner det mer ved bevegelse og da stråler det litt ned i lysken og bak i ryggen...

 

Anonymous poster hash: 64f6e...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...