Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Hallo alle sammen! Vil sette pris på input og mening om situasjon jeg og min kone er i. Vi har vært gift nå i over 20 år som har vært veldig gode, men i det siste sliter vi veldig med forholdet. Virker som om vi er litt lei av hverandre og hverandres oppførsel og en rekke små ting kan bli store hvis de gjentar seg over flere år. Mye irritasjon og vi har veldig mange ting som vi er misfornøyde med hverandre. Det kan sikkert bli lang avhandling , men kan nevne noen ting som gjør at jeg blir lei meg og gjør at jeg oppfører meg i min tur dårlig i mange situasjoner. Et eksempel på det er at jeg er litt overfølsom når det kommer til en del svært hyggelig oppførsel overfor mannlige bekjenter og venner. Da er det en del berøring i bilde og hun gir feks den mannlige personen overdrevet mye oppmerksomhet, faktisk mye mer enn konen hans som hun er i utganspunkt venninen med. Det synes jeg er veldig dumt med meg til stede spesielt når det skjer på de dagene hvor hun er svært lite hyggelig mot meg. Jeg prøver å ta opp sånne ting og sier at det plager meg, men samtalene eskalerer alltid i krangel og hun ser ingentign galt i det og kaller meg for sjalu, paranoid osv. Så mannfolk misforstår og trot at hun er med på ting og da blir det litt sånn småflørting ihvertfall sett med mine øyne. Kan godt hende at det var sjalusi en gang i tiden, men nå føler jeg meg bare ydmyket. Jeg stoler på henne og vet at hun er bare hyggelig, men som en mann vet jeg når noen blir "played" og føler meg lite "mann" som sitter der og aksepterer det selv om hun kanskje ikke ser det. Sånn som feks i går da hun skulle hente meg på jobben og ventet ute i bilen. Så jeg kom ut av bygget med en kollega som og mens jeg setter meg i bilen han skal liksom hilse og sender henne slengkys. Hun sender slengkyss tilbake og han sprekker i latter og går videre. Det hele var liksom på kødd, men han kjenner ikke henne og han kjenner ikke han så jeg syntes det hele var veldig kleint og unødvendig skuffende av begge, men mest fra kolleganes side. Kan godt hende at hun automatisk slengte kyss tilbake for å være hyggelig som hun sier, men dette var også dagen etter at vi kranglet om slike ting så timing var maks uheldig. Det som egentlig skuffet meg mest var at hun var mest bekymret for hvordan jeg skal reagere på det, ikke på min kollegas oppførsel. Så ble det diskusjon og hele ettermiddagen og kvelden ble ødelagt av dette. Jeg føler selv at vi har gått gjennom så mye sammen og har flott familieliv og at det reflekteree i min reaksjon, ikke nødvendigvis at jeg er eiersyk eller noe? Overdriver jeg når jeg ber henne om å respektere denne "mangleen" min,? Kveler jeg henne, er det virkjelig vanskelig for en kvinne å være obs på slike ting? Anonymous poster hash: eab05...810
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Du virker svært usikker og needy. Fikk en kvelende følelse av å lese innlegget ditt. Anonymous poster hash: 4763d...fa7
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 ..liksom på kødd...ja, det er et vanlig uttrykk for menn i 40 årene å bruke.:-) Anonymous poster hash: cf3c8...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå