Gå til innhold

Foreldrepenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått?

Anonymous poster hash: 01c1b...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Anonymous poster hash: 01c1b...cb6

Skrevet

Tror jeg har lest "innen 14." et sted. I så fall må det vel bli i morgen?

Skrevet

Tror de kommer i morgen :)

Anonymous poster hash: 0730d...8c4

Skrevet

Tror de kommer i morgen :)

Anonymous poster hash: 0730d...8c4

Bah, nå står det 18. på nettsiden deres.

Skrevet (endret)

Hvorfor er det så vanskelig for dere å finne ut av dette selv? Et kjapt googlesøk gir deg følgende info:

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Utbetalingsdatoer+og+skattetrekk+i+desember.396922.cms

Datoen kommer VELDIG tydelig frem her, men allikevel kommer det nok flere svar som avviker fra dette etter meg ;-) (som vanlig, når folk skal synse om slikt).

Endret av Novemberdama
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig for dere å finne ut av dette selv? Et kjapt googlesøk gir deg følgende info:

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Utbetalingsdatoer+og+skattetrekk+i+desember.396922.cms

Datoen kommer VELDIG tydelig frem her, men allikevel kommer det nok flere svar som avviker fra dette etter meg ;-) (som vanlig, når folk skal synse om slikt).

Men i alle dager, kvinnemenneske. Kanskje du skal legge deg igjen og stå opp med riktig fot?

Når det står innen den dittende eller dattende, og man vet at de begynner før, så må det vel være lov å høre om noen har fått eller ikke? Jeg er ivrig etter å komme i mål med julegavene.

Skrevet

Men i alle dager, kvinnemenneske. Kanskje du skal legge deg igjen og stå opp med riktig fot?

Når det står innen den dittende eller dattende, og man vet at de begynner før, så må det vel være lov å høre om noen har fått eller ikke? Jeg er ivrig etter å komme i mål med julegavene.

Det er alltid en eller annen som påstår at de har fått ett eller annet før alle andre, så å spekulere i slikt er jo bare teit! Selv om 3 på BIM sier de har fått allerede (noe de trolig ikke har, antagelig er det da noe annet), så betyr det jo ikke en dritt for andres del. Pengene skal utbetales den 15. 

Skrevet

Det er alltid en eller annen som påstår at de har fått ett eller annet før alle andre, så å spekulere i slikt er jo bare teit! Selv om 3 på BIM sier de har fått allerede (noe de trolig ikke har, antagelig er det da noe annet), så betyr det jo ikke en dritt for andres del. Pengene skal utbetales den 15.

Feil, pengene skal utbetales INNEN den 15. Og det betyr noe for min del at andre har begynt å få, for det betyr at de har startet utbetalingene. Det jeg derimot ikke forstår, er hva noe av dette betyr for deg. Det er jo for all del bare å la være å bry deg om tråden.

post-467942-118085_thumb.jpg

Skrevet

jeg har ennå ikke fått og i dag er den 15..har vært blakk lenge nok nå synes jeg ; )  har dere andre fått???

Anonymous poster hash: 19339...d7b
Skrevet

Her har mannen heller ikke fått i dag..... Merkelig!

Anonymous poster hash: 63e11...f11
Skrevet

Mine ligger "klare til utbetaling" på nav.no, så jeg regner med jeg har dem etter klokka 12. :)

Anonymous poster hash: 6b790...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...