Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Skal kjøpe iPod til 7-åringen, men HVA kjøpe til de på 5 og 10? De har kommet med ønskeliste, men alt er sånn dill de har sett på reklame på Disney,. Skal kjøpe en Disney-dilleting til hver av de, men vil ha noe som matcher ipoden! De har alt av skiutstyr. Arvet og noe nytt... Anonymous poster hash: f4672...c2a
Line-mamma til to herlige Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Kanskje sånn kurio nettbrett til minste? Å nettbrett til 10 åringen ellerno. Sånn ps3 eller hva det heter kanskje? Med spill? Hehe ikke sånn inn i slt detder:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Kanskje sånn kurio nettbrett til minste? Å nettbrett til 10 åringen ellerno. Sånn ps3 eller hva det heter kanskje? Med spill? Hehe ikke sånn inn i slt detder:) Har tenkt på det... Kan det lastes ned apper eller er det kun de spillene som allerede er på? Lite inne i dette jeg også! 10-åringen har nettopp kjøpt seg data av sine egne penger, de har seriøst altfor mye spillebokser som de sjelden bruker! Noen som bet om noen gøye Wii-spill som kan spilles flere samtidig og de må holde seg i aktivitet? Takk for tips line-mamma til to herlige! :-) Anonymous poster hash: f4672...c2a
Line-mamma til to herlige Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Har jeg ikke snøring på... faktisk :-P men det er bare å høre, trur faktisk at det går. På sånn kurio altså wii har masse gøye spill, dra innom en spill foretning så får du masse hjelp. Andre tips til en på 10?? Spørs på interesser da.. Jo bare koselig altså :-)
Mandala Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Hva med Lego? Sparkesykkel? Rulleskøyter. Jeg ville uten tvil kjøpt en ipod til 5-åringen også hvis valget står mellom det og kurio.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Kjøp for all del ikke Kurio! Vanvittig dårlig! Anonymous poster hash: facc6...d5d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Hva med Lego? Sparkesykkel? Rulleskøyter. Jeg ville uten tvil kjøpt en ipod til 5-åringen også hvis valget står mellom det og kurio. Jeg ville kjøpe det til ham, men pappaen mener han er for liten! Men låner mobilen min og hører på musikk og eventyr... Vi har et nettbrett på deling, syns vel egentlig det er nok! :-) Anonymous poster hash: f4672...c2a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Jeg ville ikke prøvd å matche beløpet, men heller finne noe som faller i smak. Det vil jevne seg ut over tid uansett, etterhert som ønskene blir dyrere. Om det virkelig plager deg at ikke alle får for lik sum (det blir forresten aldri rettferdig, eldstemann har fått i flere år enn yngstemann), kan du heller sette differansen på de yngstes konto. Anonymous poster hash: 2335f...f03
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Jeg ville ikke prøvd å matche beløpet, men heller finne noe som faller i smak. Det vil jevne seg ut over tid uansett, etterhert som ønskene blir dyrere. Om det virkelig plager deg at ikke alle får for lik sum (det blir forresten aldri rettferdig, eldstemann har fått i flere år enn yngstemann), kan du heller sette differansen på de yngstes konto. Anonymous poster hash: 2335f...f03 Det er vel ikke akkurat summen jeg føler bør være likt, men hvis han får iPod i tillegg til småpresangene jeg allerede har kjøpt, og de kun sånne småting ser de at det blir litt urettferdig er jeg redd.. Eller vet ikke helt. Bare livredd for at de skal føle seg forskjellsbehandlet...:/ De får utrolig lite ellers i året, derfor får de sånne ting som modellkitt, puslespill og annet de ønsker seg også... Anonymous poster hash: f4672...c2a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Dropp idoden som julegave og bare gi den utenom hvis 7 åringen har bruk for den. Da slipper du å bruke masse penger på noe som ungene hverken trenger eller har så veldig mye bruk for. Alternativt kan du sette tilsvarende sum på førerkortkontoen. Anonymous poster hash: 14abc...2a2
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Hva med Lego? Sparkesykkel? Rulleskøyter. Jeg ville uten tvil kjøpt en ipod til 5-åringen også hvis valget står mellom det og kurio. Jeg ville kjøpe det til ham, men pappaen mener han er for liten! Men låner mobilen min og hører på musikk og eventyr... Vi har et nettbrett på deling, syns vel egentlig det er nok! :-) Anonymous poster hash: f4672...c2a Yngste her fikk ipod da hun var 4,5 år og har hatt mye glede av den i 2 år nå. Anonymous poster hash: d421a...cfa
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Snøsparkesykkel til femåringen, kanskje? Anonymous poster hash: e947a...eee
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Dropp idoden som julegave og bare gi den utenom hvis 7 åringen har bruk for den. Da slipper du å bruke masse penger på noe som ungene hverken trenger eller har så veldig mye bruk for. Alternativt kan du sette tilsvarende sum på førerkortkontoen. Anonymous poster hash: 14abc...2a2 Det er jo enda verre å komme med en sånn ting kun til ham utenom julegaver! Det er forskjellsbehandling det!:/ Snøsparkesykkel er en ide.. Spørs om jeg tør det, er bratte bakker her... Anonymous poster hash: f4672...c2a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 Jeg ville ikke prøvd å matche beløpet, men heller finne noe som faller i smak. Det vil jevne seg ut over tid uansett, etterhert som ønskene blir dyrere. Om det virkelig plager deg at ikke alle får for lik sum (det blir forresten aldri rettferdig, eldstemann har fått i flere år enn yngstemann), kan du heller sette differansen på de yngstes konto.Anonymous poster hash: 2335f...f03 Det er vel ikke akkurat summen jeg føler bør være likt, men hvis han får iPod i tillegg til småpresangene jeg allerede har kjøpt, og de kun sånne småting ser de at det blir litt urettferdig er jeg redd.. Eller vet ikke helt. Bare livredd for at de skal føle seg forskjellsbehandlet...:/ De får utrolig lite ellers i året, derfor får de sånne ting som modellkitt, puslespill og annet de ønsker seg også... Anonymous poster hash: f4672...c2a Hmm... Kinkig. Min bryr seg ikke et døyt om akkurat dette, selv om han er 6 år. Får han noe han vil, kan du gi en racerbil til nabogutten han vil ikke heve et øyenbryn en gang. Men ikke barn er like, selvsagt. Ok, dersom det er et problem for dine, kan du gå for sportsutstyr som holder en stund: sparkesykkel, snøsparkesykkel, spark, sykkel, løpesykkel... Evt. leker som også har lang brukstid: Briotog, Lego, Duplo, Playmobil, alle disse er også kjekke og å i litt større sett k begynnelsen. Eller gode bøker, det koster også litt og har lang brukstid. Siste forslaget mitt ville vært gode DVDer med filmer eller tv-serier. Anonymous poster hash: 2335f...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå