Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Vår datter skal starte på krativ dans og lek på en danseskole etter jul. Hun er 3 år. Hva er vanlig å ha på seg på danseskolen? Altså hvilke type klær? Bør vi kjøpe inn turnsko? Anonymous poster hash: 9e3b5...33b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Lurt med turnsokker ja, og de fleste kommer i rosa ballettdrakt her hos oss hvertfall 😉 Anonymous poster hash: 8c9fd...981
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Behagelige klær og gymsokker. Anonymous poster hash: f14ef...5d7
Gjest Antarctica Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Strømpebukse og t-skjorte eller behagelig pologenser, fikk vi vite. Spør danselæreren. Tyll og ballerinautstyr er hemmende ...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 På vårt kurs anbefalte de behagelige myke klær og barfot. De understrekte faktisk "ikke tutu" i papirene. Alle jentene bortsett fra en dukket opp i full ballerina stæsj... Gutten min følte seg litt på "Planet Rosa Tyll og Glitter", men vi hadde det skikkelig gøy for det. Anonymous poster hash: a0476...971
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Bevegelige klær og sokker med antiskli / tøfler har ungene her på seg. Går på barnedans på kulturskolen. Anonymous poster hash: 790ea...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå