Gå til innhold

Kreativ dans og lek


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter skal starte på krativ dans og lek på en danseskole etter jul. Hun er 3 år. Hva er vanlig å ha på seg på danseskolen? Altså hvilke type klær? Bør vi kjøpe inn turnsko?



Anonymous poster hash: 9e3b5...33b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt med turnsokker ja, og de fleste kommer i rosa ballettdrakt her hos oss hvertfall 😉

 

Anonymous poster hash: 8c9fd...981

Skrevet

Behagelige klær og gymsokker.

 

Anonymous poster hash: f14ef...5d7

Gjest Antarctica
Skrevet

Strømpebukse og t-skjorte eller behagelig pologenser, fikk vi vite. Spør danselæreren. Tyll og ballerinautstyr er hemmende ...

Skrevet

På vårt kurs anbefalte de behagelige myke klær og barfot. De understrekte faktisk "ikke tutu" i papirene. Alle jentene bortsett fra en dukket opp i full ballerina stæsj... Gutten min følte seg litt på "Planet Rosa Tyll og Glitter", men vi hadde det skikkelig gøy for det.

 

:)

 

Anonymous poster hash: a0476...971

Skrevet

Bevegelige klær og sokker med antiskli / tøfler har ungene her på seg. Går på barnedans på kulturskolen.

 

Anonymous poster hash: 790ea...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...