Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg liker han så godt! Han er en så dyktig, behagelig programleder, og i tillegg virker han veldig sympatisk!! TV2 har gjort et meget godt valg der! Håper å se han i mange år fremover på kanalen! Anonymous poster hash: 5299e...b8d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Ingen andre som liker han? Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Økonomor Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har også veldig sansen for han. Trodde først du spurte om noen kjente ham;)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har også veldig sansen for han. Trodde først du spurte om noen kjente ham;) Hehe..jeg formulerte meg vel egentlig slik :-) Men svar gjerne dere som kjenner han også. hi Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Han virker fantastisk! Ja, ikke sant :-) Peter er makkeren til Signe til dere som ikke vet hvem han er. hi Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Tenk at man kan ha så forskjellig oppfatning. Jeg synes ikke noe om han i det hele tatt. Ikke Signe heller for den saks skyld. De er utrolig kleine begge to, men kan ikke sette fingeren på HVA som gjør at jeg ikke fikser de helt. Anonymous poster hash: 85080...78b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Han er homofil, er han ikke? Anonymous poster hash: d44ea...350
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Han er homofil, er han ikke? Anonymous poster hash: d44ea...350 Vet ikke, men hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 85080...78b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Han er homofil, er han ikke? Anonymous poster hash: d44ea...350 Vet ikke, men hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 85080...78b Tenkte hvis HI var interessert i noe mer, liksom. Neida, lurte på det selv og ville sjekke fakta med dere. Han er god venn med Christine Koht og kona i hvert fall. 😊 Anonymous poster hash: d44ea...350
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 han liker jeg også godt! Anonymous poster hash: 4bd22...06f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Her er leiligheten hans. Den mannen kan sine saker. http://m.finn.no/realestate/homes/gallery.html?finnkode=53312637 Anonymous poster hash: d44ea...350
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Vet ikke om han er homhofil, jeg. Spiller ingen rolle for meg. Jeg er godt gift og liker han ikke på _den_ måten, men synes han er en så dyktig, behagelig journalist. Og han oser god utsråling. Er han venn med Christine Koht, så er det enda et pluss. Hehe..Synes hun er helt rå! Leiligheten er veldig flott!! hi Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Gjest Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 Bare elsker han og Signe sammen. De er herlige begge to. 😀
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #15 Skrevet 11. desember 2014 Bare elsker han og Signe sammen. De er herlige begge to. Enig! Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Elskerhøsten2014 Skrevet 11. desember 2014 #16 Skrevet 11. desember 2014 Kjempe herlig Han har jo barn.så tror ikke han er homo
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #17 Skrevet 11. desember 2014 Kjempe herlig Han har jo barn.så tror ikke han er ho Har han barn..? Det har jeg aldri hørt.. Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #18 Skrevet 11. desember 2014 Mener å ha hørt at han "spiller på det andre laget ja"! Han var forlover for Koth da hun giftet seg! Synes han virker kjempe koselig, passer godt inn i GMN husker han fra ungdomsprogrammet Waschera på tv 2 (eller hvordan det ble skrevet den gang ) Anonymous poster hash: 11d34...b29
Elskerhøsten2014 Skrevet 11. desember 2014 #19 Skrevet 11. desember 2014 han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg roter
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #20 Skrevet 11. desember 2014 han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg rotermange som har skiftet fil etter å ha fått barn vettu Anonymous poster hash: 11d34...b29
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #22 Skrevet 11. desember 2014 han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg roter Han andre progr.lederen Espen har barn, så kan hende du blander med han.? Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #23 Skrevet 11. desember 2014 Kjempe herlig Han har jo barn.så tror ikke han er homo Man kan jo ha barn fordi om han er homofil Anonymous poster hash: 64fc8...6ac
Elskerhøsten2014 Skrevet 11. desember 2014 #24 Skrevet 11. desember 2014 han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg roter Han andre progr.lederen Espen har barn, så kan hende du blander med han.? Anonymous poster hash: dbb55...ca3 det tror jeg faktisk at jeg gjorde
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #25 Skrevet 11. desember 2014 Tenk at man kan ha så forskjellig oppfatning. Jeg synes ikke noe om han i det hele tatt. Ikke Signe heller for den saks skyld. De er utrolig kleine begge to, men kan ikke sette fingeren på HVA som gjør at jeg ikke fikser de helt. Anonymous poster hash: 85080...78b Samme her. Kanskje Signe jeg synes er mest klein. Jeg savner trøndern. Han og vår var så flotte sammen. Anonymous poster hash: b8252...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå