Gå til innhold

Noen som kjenner til programlederen Peter i "GodMorgen,Norge"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker han så godt! Han er en så dyktig, behagelig programleder, og i tillegg virker han veldig sympatisk!! TV2 har gjort et meget godt valg der! Håper å se han i mange år fremover på kanalen!



Anonymous poster hash: 5299e...b8d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre som liker han?



Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Skrevet

Jeg har også veldig sansen for han. Trodde først du spurte om noen kjente ham;)

Skrevet

Jeg har også veldig sansen for han. Trodde først du spurte om noen kjente ham;)

Hehe..jeg formulerte meg vel egentlig slik :-)

Men svar gjerne dere som kjenner han også.

 

hi

 

Anonymous poster hash: dbb55...ca3

Skrevet

Han virker fantastisk!

Ja, ikke sant :-)

 

Peter er makkeren til Signe til dere som ikke vet hvem han er. 

 

hi

 

Anonymous poster hash: dbb55...ca3

Skrevet

Tenk at man kan ha så forskjellig oppfatning. Jeg synes ikke noe om han i det hele tatt. Ikke Signe heller for den saks skyld. De er utrolig kleine begge to, men kan ikke sette fingeren på HVA som gjør at jeg ikke fikser de helt. 



Anonymous poster hash: 85080...78b
Skrevet

Han er homofil, er han ikke?

 

Anonymous poster hash: d44ea...350

Skrevet

Han er homofil, er han ikke?

 

Anonymous poster hash: d44ea...350

 

 

Vet ikke, men hva har det med saken å gjøre? 

 

Anonymous poster hash: 85080...78b

Skrevet

 

 

Han er homofil, er han ikke?

 

Anonymous poster hash: d44ea...350

 

Vet ikke, men hva har det med saken å gjøre?

 

Anonymous poster hash: 85080...78b

Tenkte hvis HI var interessert i noe mer, liksom. Neida, lurte på det selv og ville sjekke fakta med dere. Han er god venn med Christine Koht og kona i hvert fall. 😊

 

 

 

Anonymous poster hash: d44ea...350

Skrevet

han liker jeg også godt!

 

Anonymous poster hash: 4bd22...06f

Skrevet

Vet ikke om han er homhofil, jeg. Spiller ingen rolle for meg. Jeg er godt gift og liker han ikke på _den_ måten, men synes han er en så dyktig, behagelig journalist. Og han oser god utsråling.

 

Er han venn med Christine Koht, så er det enda et pluss. Hehe..Synes hun er helt rå!

 

Leiligheten er veldig flott!!

 

hi



Anonymous poster hash: dbb55...ca3
Skrevet

Bare elsker han og Signe sammen. De er herlige begge to.

Enig!

 

Anonymous poster hash: dbb55...ca3

Skrevet

Kjempe herlig :) Han har jo barn.så tror ikke han er homo

Skrevet

Kjempe herlig :) Han har jo barn.så tror ikke han er ho

Har han barn..? Det har jeg aldri hørt..

 

Anonymous poster hash: dbb55...ca3

Skrevet

Mener å ha hørt at han "spiller på det andre laget ja"! Han var forlover for Koth da hun giftet seg!

Synes han virker kjempe koselig, passer godt inn i GMN :)

husker han fra ungdomsprogrammet Waschera på tv 2 (eller hvordan det ble skrevet den gang :P)

 

Anonymous poster hash: 11d34...b29

Skrevet

han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg roter

Skrevet

han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg roter

mange som har skiftet fil etter å ha fått barn vettu :P

 

Anonymous poster hash: 11d34...b29

Skrevet

han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg roter

Han andre progr.lederen Espen har barn, så kan hende du blander med han.?

 

Anonymous poster hash: dbb55...ca3

Skrevet

Kjempe herlig :) Han har jo barn.så tror ikke han er homo

Man kan jo ha barn fordi om han er homofil

 

Anonymous poster hash: 64fc8...6ac

Skrevet

 

han sa en gang, at det hadde sikkert barna mine også likt,men husker ikke i hvilken sammenheng han sa det i,men mulig jeg roter

Han andre progr.lederen Espen har barn, så kan hende du blander med han.?

 

Anonymous poster hash: dbb55...ca3

 

 

det tror jeg faktisk at jeg gjorde

Skrevet

 

Tenk at man kan ha så forskjellig oppfatning. Jeg synes ikke noe om han i det hele tatt. Ikke Signe heller for den saks skyld. De er utrolig kleine begge to, men kan ikke sette fingeren på HVA som gjør at jeg ikke fikser de helt.

 

Anonymous poster hash: 85080...78b

Samme her. Kanskje Signe jeg synes er mest klein.

Jeg savner trøndern.

Han og vår var så flotte sammen.

 

 

 

Anonymous poster hash: b8252...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...