Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Vi er 2 stk, huset er på 159kvm, ingen barn. I begge badene er gulvvarmen på. Har varmepumpe som står på hele tiden, skrus litt ned på temp når vi skal legge oss. Førrige måned var strøm inkl. nettleie regning på 1200kr og denne mnd. var den på 1400kr. Er det mye? Anonymous poster hash: d2b2e...c49
Soon to be mum Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Min mann, som jobber i Statkraft (altså kraftbransjen, men selger ikke til privatkunder), sier: Nei, det er ikke mye. Til sammenligning: Vi har et hus på 200 kvm, altså ikke veldig mye større enn deres, og også med to bad med varmekabler i gulvene. Vi betaler 5000 kroner i måneden i strøm ca.
Seriøst Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Tror ikke det er mye, nei. Vårt hus er ca 150 kvm, varmekabler på to bad, vaskerom og entre. Vi har også varmepumpe, men den står ikke på hele tiden, mest om natten. Strømrekningene her pleier å ligge på mellom 1600-2000 på vinterstid! Vi er fem stk da, så vaskemaskin og diverse går en del!
Optatium Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Det er mer nyttig å se på forbruk fremfor regninger. Ligger årsforbruket deres på 30.000 kWh er det mer enn vanlig, mens 10.000 er lite. Skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå