Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Noen som har tips til fin farge på soverommet? Skal males på glassfiberstrie(malt fra før). Tenkte noe grå/lilla, men er så i tvil. Stort rom så kanskje vi tar en hvitfarge sammen med en mørkere. Ideer?? :-) Anonymous poster hash: 74604...f0e
Tjofsen Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Vi hadde en farge som heter sølvbjerk på soverommet. Det er en gråfarge med litt rødt i. Den kunne se lilla ut avhengig av lyset. Var veldig fornøyd med den fargen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Tjofsen sitt forslag høres bra ut Anonymous poster hash: 0a4d4...9e1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Takk for svar, skal sjekke:-) noen flere?? Anonymous poster hash: 74604...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå