Gå til innhold

Lavt Hcg nivå og gjerne positiv test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia trenger noens hjelp. For en uke siden var jeg hos legen og tok prøver. Da var mitt hcg på 15. Så tok jeg nye prøver for to dager siden for å sjekke om det var sunket eller steget. Men idag tror jeg at jeg fikk en meget svak positiv test. Så jeg ringte legen å spurte om de hadde fått svar. Å da var hcg sunket til 2. Altså da er man ikke gravid. Så trenger hjelp å se om det bare er jeg som ser to streker her. Ellers veldig mye gravid symptomer.

Anonymous poster hash: 19c77...045

post-42-1121905_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser streken, men hvis hcg har sunket, er du ikke gravid lenger

Skrevet

Ok. Takk for svar. :)

Skrevet

Jeg ser 2 streker. Rart at det slår ut på testen når du har under 2 i hcg...

Kan eggløsning være helt på tur og så har du blitt gravid igjen? Noen får eggløsning rett etter abort.

Anonymous poster hash: b5e9c...528
Skrevet

Hm ja jeg er faktisk ganske sjokka. Forstår det ikke helt. Kroppen må virkelig være på tur... :/ men sa til hun i telefonen at jeg testet positivt idag men hun sa bare den er på 2! Så vet virkelig ikke helt hva jeg skal gjøre enn å vente å se. Men veldig pinnsomt. Da vi egentlig ikke hadde tenkt å få flere barn. Å jeg går på ppiller. Men er jeg gravid så er selvfølgelig barnet velkommen! :)

Skrevet

Hvis han var 2 for et 3 dager siden så burde den jo være på null når du testet. Og alt under 5 er jo ikke gravid.

Jeg ville tatt tester de nærmeste dagene. Hvis du fortsetter med positive tester bør du kontakte legen igjen. Jeg mener å ha lest om diverse sykdommer som får kroppen til å produsere hcg.

Hvor i syklusen er du da? Når venter/ventet du menstruasjon?

Anonymous poster hash: b5e9c...528
Skrevet

Jeg går på cerazette så jeg har ikke mensen. Men hadde ett opphold på 2-3 dager. Da fikk jeg mensen til jeg begynte igjen på cerazette. Gikk tom. Men aner ikke hvordan syklusen min er siden jeg ikke får mensen med cerazette.

Skrevet

Jeg går på cerazette så jeg har ikke mensen. Men hadde ett opphold på 2-3 dager. Da fikk jeg mensen til jeg begynte igjen på cerazette. Gikk tom. Men aner ikke hvordan syklusen min er siden jeg ikke får mensen med cerazette.

Du har ikke eggløsning når du går på Cerazette, altså har du ingen syklus. Men hvis du hadde et opphold på 2-3 dager kan du ha fått eggløsning da.

Anonymous poster hash: fdbb2...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...