Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 NEEEIII!!!! Jeg skal ikke ha sjokolade, men jeg har såååå lyst på det og selvfølgelig ligger sjokoladen i skuffen... Det er barna sin, gitt av bestemor til lørdag!! Mååå stå å imot😨😨 HJEEELP!!  Anonymous poster hash: b917a...910
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Men dra og kjøp deg sjokolade da? Anonymous poster hash: 75197...c47
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014  Men dra og kjøp deg sjokolade da?  Anonymous poster hash: 75197...c47 Skal ikke spise sjokolade da det ikke er bra for meg!!  Anonymous poster hash: b917a...910
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014  Men dra og kjøp deg sjokolade da?  Anonymous poster hash: 75197...c47 Skal ikke spise sjokolade da det ikke er bra for meg!!  Anonymous poster hash: b917a...910    Men slutt å gnåle da, er du ikke voksen dame? Herrejesus...  Anonymous poster hash: 75197...c47
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Ã… herreguuuuud! Â Anonymous poster hash: 5ecbd...0a3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Kjenner meg igjen. Det må bare ikke være sjokolade i hus, gi beskjed til foreldre og svigers! Evt kjøp deg 70 % mørk sjokolade som de bå har i små porsjonspakker, så unner du deg 1 hver kveld 😉  Anonymous poster hash: aaaeb...591
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Kjenner meg igjen. Det må bare ikke være sjokolade i hus, gi beskjed til foreldre og svigers! Evt kjøp deg 70 % mørk sjokolade som de bå har i små porsjonspakker, så unner du deg 1 hver kveld  Anonymous poster hash: aaaeb...591   Så barna kan ikke få sjokolade fordi du driver og slanker deg? Spesielt...  Anonymous poster hash: 75197...c47
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014   Kjenner meg igjen. Det må bare ikke være sjokolade i hus, gi beskjed til foreldre og svigers! Evt kjøp deg 70 % mørk sjokolade som de bå har i små porsjonspakker, så unner du deg 1 hver kveld  Anonymous poster hash: aaaeb...591  Så barna kan ikke få sjokolade fordi du driver og slanker deg? Spesielt...  Anonymous poster hash: 75197...c47 Ja herreminhatt så spesielt! Sjokolade hører til helger her i hus, så det er ingen barn som lider noen nød 😉  Anonymous poster hash: aaaeb...591
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014   Kjenner meg igjen. Det må bare ikke være sjokolade i hus, gi beskjed til foreldre og svigers! Evt kjøp deg 70 % mørk sjokolade som de bå har i små porsjonspakker, så unner du deg 1 hver kveld  Anonymous poster hash: aaaeb...591  Så barna kan ikke få sjokolade fordi du driver og slanker deg? Spesielt...  Anonymous poster hash: 75197...c47 Ja herreminhatt så spesielt! Sjokolade hører til helger her i hus, så det er ingen barn som lider noen nød  Anonymous poster hash: aaaeb...591    Men du sier at du ikke kan ha sjokolade i hus i det hele tatt - jeg tolket det som at det gjelder sjokoladeforbud i huset, at dere aldri har det.  Anonymous poster hash: 75197...c47
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Du kan få min sjokolade Har kinder nissesjokolade Anonymous poster hash: 3e8f8...0f0
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014     Kjenner meg igjen. Det må bare ikke være sjokolade i hus, gi beskjed til foreldre og svigers! Evt kjøp deg 70 % mørk sjokolade som de bå har i små porsjonspakker, så unner du deg 1 hver kveld  Anonymous poster hash: aaaeb...591 Så barna kan ikke få sjokolade fordi du driver og slanker deg? Spesielt...  Anonymous poster hash: 75197...c47 Ja herreminhatt så spesielt!Sjokolade hører til helger her i hus, så det er ingen barn som lider noen nød  Anonymous poster hash: aaaeb...591  Men du sier at du ikke kan ha sjokolade i hus i det hele tatt - jeg tolket det som at det gjelder sjokoladeforbud i huset, at dere aldri har det.  Anonymous poster hash: 75197...c47 Ja okei, da var det dårlig formulert 😊 Ingen sjokolade (eller annet snop) utenom i helgene. Det har jeg gitt beskjed om fordi jeg liker ikke at svigermor bl.a, drar med seg alt slags godteri hver gang hun kommer.  Jeg er ikke på slank, men spiste alt for mye snop før. Det kan bare ikke være her i hus, da blir jeg pacman 😜  Anonymous poster hash: aaaeb...591
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Nettopp derfor prøver jeg og lære barn at selv om vi har "godteskap" er det ikke der for og forsyne seg av når man vil. Det har noe med og lære seg at alt ikke "er lov" til enhver tid, samtidig som det ikke er mer spennende eller "farlig" enn at vi kan ha slike ting i hus og kanskje unne oss popcorn eller noen ruter sjokolade, selv om det er tirsdag: Skjer ikke ofte, men det kan skje.  Hos oss har både mann og barn full forståelse for det. Barna kan spørre om og få, men som regel er det nei, hvis ikke helg, men plutselig får de ja... Det er jeg selv som sliter mest med selvdisiplin og at det ikke skal spises selv om det ligger der. Men nå har jeg kommet så langt at all snop som er uåpnet, faktisk får ligge i fred. Mangler bare og la være og "plukke" i potetgullposen som er åpen, kjekspakken det er tatt av mm.... Når dette er i boks, så er vi en familie som kan kose oss med en bit sjokolade "Når det passer seg", men som holder seg til helger,- som en hovedregel. Bare jeg igjen.....Barna maser aldri om godt, de kan spørre, ja, men godtar et nei uten mer surmuling. Det er aldri langt til fredag  "Ute av syne, ute av sinn" fungere bare til den dag barna selv har penger og råde over og en butikk og passere på veien...........   Anonymous poster hash: 01fcb...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå